پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با انجمن‌ها تفاهم کرده‌ایم در مواردی که منع قانونی وجود نداشته باشد، تصدی‌گری را به خودشان بدهیم به این شرط که مسئولیت آن کار را نیز پذیرا باشند.

شعارسال :وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با انجمن‌ها تفاهم کرده‌ایم در مواردی که منع قانونی وجود نداشته باشد، تصدی‌گری را به خودشان بدهیم به این شرط که مسئولیت آن کار را نیز پذیرا باشند.

رضا رحمانى امروز در دومین همایش ملی تشکل‌های اقتصادی ایران وزیر با بیان اینکه یکی از برنامه های محوری این وزارتخانه توجه به فضای کسب و کار و تشکل های تخصصی است، اظهار کرد: اختیارات قابل واگذاری و تصدی گری ها را به انجمن ها واگذار خواهیم کرد اما آنها نیز باید مسئولیت کار را بپذیرند، ضمن اینکه در همین راستا به سازمان توسعه تجارت دستور داده ام تا به موضوعات مرتبط با اتاق های مشترک به صورت جدی توجه کند.

رحمانى تصریح کرد: در دوره تحریم حتما یکی از راهبردهای اساسی که می تواند ما را در این جنگ اقتصادی موفق کند تکیه بر توان مردم است که این توان در حضور تشکل های مختلف اقتصادی بروز و ظهور پیدا می کند.

وى گفت: بر اساس استراتژی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شده، هر اقدامی که بتوان به بخش خصوصی واگذار کرد و منع قانونی در رابطه با آن وجود نداشته باشد به تشکل ها و اتاق های بازرگانی مشترک واگذار خواهد شد و از این رو اتاق بازرگانی ایران هم باید مسئولیت خود را در اتاق های بازرگانی سراسر کشور و تشکل ها تفویض نمایند.

رحمانى خاطرنشان کرد: در حوزه صادرات به کشورهای همسایه نیز که از جمله اولویت های کشور به شمار می رود تمام تلاش ما آن است که امور را به اتاق های بازرگانی مشترک واگذار کرده و از ظرفیت های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بهتر استفاده کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار 22مرداد 98، کدخبر: 373373 ،www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین