پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
لیگ برتر فوتبال در شرایطی آغاز می‌شود که تنها ۶ ورزشگاه به استانداردهای لازم رسیده‌اند و دیگر ورزشگاه‌ها هنوز آمادگی لازم را پیدا نکرده‌اند.
شعار سال: لیگ برتر فوتبال در شرایطی آغاز می‌شود که تنها ۶ ورزشگاه به استانداردهای لازم رسیده‌اند و دیگر ورزشگاه‌ها هنوز آمادگی لازم را پیدا نکرده‌اند.

نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی از روز پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۹۸ با تأخیری ۲۱ روزه آغاز می‌شود که تکلیف بسیاری از ورزشگاه‌های تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص نیست و ۹ تیم بدون ورزشگاه آماده هستند.

ورزشگاه‌های شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، شهید مهدوی بوشهر، نقش جهان و فولادشهر اصفهان، امام رضا(ع) مشهد، فولاد آرنا و غدیر اهواز، تختی آبادان، دستگردی تهران و تختی جم به آمادگی لازم نرسیدند و تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم، سایپا، شاهین بوشهر و شهر خودرو نمی‌توانند در هفته‌های اول و دوم از حریفان میزبانی کنند.

طبق برنامه سازمان لیگ در هفته نخست دیدارهای نفت مسجدسلیمان-تراکتور، ذوب‌آهن-سایپا، شاهین بوشهر-سپاهان و فولاد-صنعت نفت آبادان و دیدار تیم‌های شهر خودرو با شاهین بوشهر، سپاهان با ماشین‌سازی تبریز، صنعت نفت با نفت مسجدسلیمان، سایپا با گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم با ذوب‌آهن باید در نزدیک‌ترین شهر به میزبان مسابقه و در زمین بدون تماشاگر برگزار شود که البته هنوز برای هیچ‌کدام از دیدارها ورزشگاه جایگزین مشخص نشده است.

تلاش سازمان لیگ براری آنکه رقابت‌های لیگ برتر را با کمترین تأخیر آغاز کند ستودنی است آن‌هم در شرایطی که هیچ ورزشگاهی برای شروع مسابقات آمادگی لازم را نداشت و الان ورزشگاه‌های آزادی تهران، یادگار امام و بنیان دیزل تبریز، شهید وطنی قائم‌شهر، شهدای شهر قدس و امام علی(ع) سیرجان ۶ ورزشگاهی هستند که شرایط لازم برای برگزاری دیدارهای لیگ را دارند.

در این میان سازمان لیگ می‌توانست با فشار بیشتر به باشگاه‌هایی که در آماده‌سازی ورزشگاه خود تلاش می‌کردند فضایی حاصل کند تا سرعت آن‌ها نیز با ورزشگاه‌های آماده یکسان شود. برگزاری بازی در زمین بدون تماشاگر می‌تواند ایجاد دردسر کند چراکه برخی تیم‌ها در صورت نتیجه‌گیری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را مقصر خواهند دانست.

تجهیز ورزشگاه‌ها به موارد موردنظر AFC لازمه شروع لیگ برتر بوده است اما مشخص نیست ورزشگاه‌هایی که موفق نشدند به آمادگی مطلوب برسند تا چه زمانی به این مهم دست پیدا خواهند کرد. ورزشگاه‌هایی مانند امام رضا(ع)، نقش جهان و فولاد آرنا در فهرست سیاه سازمان لیگ قرار دارند و سؤال اینجاست که چگونه این ورزشگاه‌های تازه تأسیس گام‌های لازم برای رسیدن به استانداردها را در زمان احداث برنداشته‌اند.

امیدواریم سازمان لیگ بتواند باشگاه‌ها را مجاب کند تا هر چه زودتر ورزشگاه‌های نیمه آماده را تمام کنند تا لیگ برتر در تمامی بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود و در این میان با تماشاگرنماها نیز برخورد لازم شود تا امکانات جدید که بابت آن‌ها هزینه‌های زیادی صرف شده به‌سادگی از دست نروند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 26 مرداد 1398، کدخبر: 410662 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
چه لیگ جذابی هست حالا که همه منتظر شروعشن همه اش شده حاشیه و بی احترامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین