پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از امروز آغاز می‌شود.فصل جدید رقابت های باشگاهی در فوتبال ایراناز عصر امروز در شهر های مختلف کشور آغاز می شود و فردا هم ادامه می یابد.

شعار سالفصل جدید رقابت های باشگاهی در فوتبال ایراناز عصر امروز در شهر های مختلف کشور آغاز می شود و فردا هم ادامه می یابد. لیگی که بدون تردید مرموز ترین و پیچیده ترین لیگ حداقل یک دهه اخیر فوتبال ایران است.از تعویق در شروع برگزاری آن به دلایلی مثل مسائل امنیتی گرفته تا بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها و در ادامه وضعیت نامعلوم تیم ها در آستانه شروع رقابت ها وتوپ هایی که گفته می شود بی کیفیت استو استادیوم هایی که هنوز معلوم نیست آیا شرایط میزبانی مطلوب از تیم ها را دارند یا که خیر؟

زیر سایه تمام این پرسش ها اما لیگ نوزدهم آغاز خواهد شد و در ادامه مروری خواهیم داشت بر تیم هایی که امسال اسب خود را برای قهرمانی زین کرده اند:

پرسپولیس قهرمانانه شروع می‌کند؟

لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه آزادی و با بازی پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است و پارس جنوبی آغاز می شود. تردید های لیگ نوزدهم هم درست از همین بازی شروع شده. یعنی جایی که هنوزوضعیت حریف امروزپرسپولیس مشخص نیستچرا که تیم فراز کمالوند نه قرارداد بازیکنانش را ثبت کرده ونه از لحاظ مالی وضع خوبی دارد.استادیوم آزادی هم گویا فقط با 26 هزار صندلی در طبقه پایین خود قرار است میزبان هواداران پرسپولیس باشد.

با همه این مسائل چیزی که بیش از همه پرسپولیس را برای بازی هفته اول نگران می کند، سندروم ناکامی هفته اول قهرمانان در لیگ های معتبر جهان است. قرمزهای پایتخت که طی فصول گذشته که لیگ را با عنوان قهرمانی شروع کرده اند توانسته اند تیم هایی چون فولاد و پدیده را از مقابل بردارند،می ترسند به سرنوشت تیم هایی چون بارسلونا،بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن دچار شوند. تیم هایی که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ های خود بودند و فصل جدید را با برد آغاز نکردند.

مانعی که اگر گریبان گیر پرسپولیس نشود،می تواند تیم گابریل کالدرون را یک بار دیگر در قامت مدعی قهرمانی لیگ برتر به فوتبال ایران معرفی کند.

در انتظار رونمایی از استقلال جوان

استقلال پس ازبالا و پایین های فراوانحالا با استراماچونی برای حضور در لیگ برتر آماده می شود و عصر جمعه در اولین بازی خود به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت. استقلالی که طبق معمولبازهم تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست دادو با تیمی جدید و البته جوان قرار است لیگ نوزدهم را آغاز کند.چیزی که هم می تواند به نقطه ضعف آبی ها بدل شود و هم می تواند برای آن ها بهترین اتفاق های ممکن را در لیگ جدید رقم بزند.نیرو و انگیزه جوانی آبی ها اگر به خوبی مدیریت شود و استراماچونی بتواند جلوی بعضی از حواشی و مسائل را بگیرد، استقلال بالاخره پس از سال ها می تواند رقبای سنتی اش را کنار بزند و بالاتر از آن ها بر سکوی اول فوتبال ایران بایستد.

سپاهان کهکشانی می‌شود

زردهای اصفهان بی تردید موفق ترین تیم در نقل و انتقالات بودند. هم سرمربی خود را حفظ کردند،همستاره های فصل پیش خود را نگه داشتندو هم تا توانستند بازیکنانی شاخص و باکیفیت را در خطوط مختلف به خدمت گرفتند.

تیم امیر قلعه نویی که فصل قبل 3 امتیاز برای قهرمانی کم آورد،با جذب بازیکنانی مثلنورافکن،محمدرضا حسینی،ولسیانی وشایان مصلحو همچنین حفظ مهره هایی چون کی روش استنلی،کومان،محسن مسلمان و... رویایی جز بازسازی سپاهان رویایی دهه 80 و تکرار موفقیت های آن تیم و قهرمانی در فوتبال ایران ندارد. آن ها لیگ را باید در بوشهر شروع کنند و آن طور که گفته شدهچون استادیوم تیم شاهین آماده نبوده،بازی با یک روز تاخیر در روز شنبه برگزار خواهد شد. این را هم به عجایب لیگ نوزدهم اضافه کنید!

شهرخودرو را دست‌کم نگیرید

تیم شهرخودرو یا همان پدیده سابق با مربی کاربلد خود،یحیی گل محمدی، امسال هدفی جز کسب موفقیت بیشتر در فوتبال ایران ندارد. آن ها که فصل قبل را با قرار گرفتن در رتبه چهارم و کسب سهمیه آسیایی به پایان رساندند،امسال هم می خواهند از پیچ پلی آف آسیا عبور کنند و به دور گروهی برسند و هم در لیگ برتر در رتبه ای بهتر از فصل قبلی قرار بگیرند.خریدهای آن ها در نقل و انتقالاتهم به خوبی اهداف آن ها در فصل پیش رو را شرح می دهد. از حضورسید مهدی رحمتیوسروش رفیعیگرفته تا روح الله باقری و اکبرمنادی،نشان می دهد که شهرخودرو هدفی جز پیشرفت و کسب موفقیت های بیشتر در لیگ برتر ندارد. در این میان حتی شنیده شده کهممکن است امید ابراهیمی هم به جمع نفرات یحیی بپیوندد.اتفاقی اگر رخ دهد،شهرخودرو را هم می توان یکی از تیم های کهکشانی لیگ امسال قلمداد کرد.

تراکتور،ذوب و بقیه

پر شور ها در لیگ برتر فرق بزرگی با سال های قبل دارند و آن هم این نکته است که تراکتور در این فصل روی نیمکت خود یک مربی شاخص دارد.مصطفی دنیزلی مربی نام آشنای اهل ترکیه که سابقه حضور در فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارد، حالا هدایت تراکتوری را برعهده گرفته که طی سالیان اخیر همواره بازیکنان خوبی در ترکیب خود داشته اما به دلیل عدم وجود یک مربی بزرگ،جام ها را یکی پس از دیگری از دست داده و حالا دنیزلی آمده تا به این روند در تبریز پایان دهد.

ذوب آهن هم با علیرضا منصوریان تیمی است که در لیگ برتر حرف های زیادی می تواند برای گفتن داشته باشد. آن ها که در لیگ قهرمانان آسیاقربانی بی ثباتی و بی برنامگی حاکم بر فوتبال ایران شدندو مقابل الاتحاد عربستان تن به شکست دادند، با تیمی جدید و جوان و البته بازگشت سربازهایشان،می توانند برای هر تیمی دردسر درست کنند و در بین تیم های بالای جدولی قرار بگیرند.
همچنین تیم هایی مثل شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان که تازه لیگ برتری شده اند و فولاد با هدایت جواد نکونام،می توانند پدیده های لیگ نوزدهم لقب بگیرند و با نتایج خود بقیه رقبا را شگفت زده کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 31مرداد 98، کد خبر: 1291862، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
0
0
قهرمان کل آسیا پرسپولیس قهرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین