پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کتابی که بیشتر صفحات آن خالی است از هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.ویلیام تامس، نویسنده ۳۰ساله این کتاب اعلام کرد که کتابش با عنوان «چرا بولسونارو شایسته احترام، اعتماد و عزت است؟» یک نوع «اعتراض» علیه رئیس‌جمهور جنجالی است. تامس به یک وب‌سایت پرتغالی گفت: «قرار نیست در این کتاب به این سوال پاسخی بدهم، زیرا فکر می‌کنم بولسونارو لیاقت هیچ چیز را ندارد.»

شعار سال: کتابی با موضوع دلایل احترام گذاشتن به رئیس‌جمهور برزیل در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است که ۱۸۸ صفحه از ۱۹۰ صفحه آن کاملا سفید است.

ویلیام تامس، نویسنده ۳۰ساله این کتاب اعلام کرد که کتابش با عنوان «چرا بولسونارو شایسته احترام، اعتماد و عزت است؟» یک نوع «اعتراض» علیه رئیس‌جمهور جنجالی است. تامس به یک وب‌سایت پرتغالی گفت: «قرار نیست در این کتاب به این سوال پاسخی بدهم، زیرا فکر می‌کنم بولسونارو لیاقت هیچ چیز را ندارد

این کتاب تنها دو صفحه متن دارد که در آن تامس «ساعت‌های بی‌شماری از کار» را توصیف می‌کند و یک نمای «بی‌طرفانه» از «شایستگی‌های غیرقابل انکار» بولسونارو ارائه می‌دهد.

تامس در ادامه گفت که کتابش اوایل سال جاری منتشر شده، اما تا حد زیادی مهجور مانده بود تا اینکه چهارشنبه به صورت گسترده در رسانه‌های اجتماعی مطرح شد.

برخی از مردم از این ایده تامس حمایت کردند و آن را «بهترین و جامع‌ترین تحلیل درباره شخصی که می‌تواند کشور را تغییر دهد» دانستند؛ عده دیگر اما با این موضوع موافق نبودند و نوشتند: «غم‌انگیز است، جدا مردم پول و وقتشان را با خرید این کتاب هدر داده‌اند»

این کتاب در صفحه آمازون خود به سرعت 5ستاره شد و حدود 300کامنت دریافت کرد. در این صفحه همچنین هشداری نوشته شده بود درباره اینکه این کتاب طنز است.

بولسونارو ، یک کاپیتان سابق ارتش و نماینده کنگره است که در ژانویه ریاست جمهوری برزیل را برعهده گرفت. بخشی از این انتقادها و اعتراضات به خاطر اظهارات هوموفوبیک و جنسی‌گرایانه این رئیس‌جمهور صورت گرفته است. او در هفته‌های اخیر پس از آنکه آمارها افزایش جنگل‌زدایی از جنگلهای آمازون را نشان می‌داد، بسیار موردانتقاد گرفت. 60درصد از جنگل‌های آمازون در برزیل هستند و نقشی تاثیرگذار بر حیات کره زمین دارند.

تامس گفت که ایده این کتاب را از نویسنده‌ای در آمریکا الهام گرفته است. اواخر سال 2016، دیوید کینگ کتابی را با صفحات خالی در مورد ترامپ منتشر کرد با عنوان: «چرا ترامپ سزاوار اعتماد ، احترام و تحسین است؟» و در اوایل سال 2017 ، مایکل جی. نولز کتابی در 266 صفحه مطلقا خالی منتشر کرد با عنوان: «دلایل رای دادن به دموکرات‌ها: یک راهنمای جامع»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 27مرداد 98، کد خبر: 1290588، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین