پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
علی‌رضا رضایی قهرودی رئیس اتحادیه صنف عطار و سقط فروش تهران با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد گیاهان دارویی مورد نیاز کشور را تولید می کنیم گفت: گیاهان دارویی که بتازگی در بین مردم از جهت خواص دارویی مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده خوشبختانه در کشور از همه گونه آن تولید و در دسترس عموم مردم قرار دارد.
شعار سال:  رئیس اتحادیه صنف عطار و سقط فروش تهران با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد گیاهان دارویی مورد نیاز کشور را تولید می کنیم  گفت: گیاهان دارویی که بتازگی در بین مردم از جهت خواص دارویی مورد توجه قرار گرفته  و طرفداران زیادی پیدا کرده خوشبختانه در کشور از همه گونه آن تولید و در دسترس عموم مردم قرار دارد.

علی‌رضا رضایی قهرودی رئیس اتحادیه صنف عطار و سقط فروش اظهار داشت: با توجه به اقبالی که گیاهان دارویی از سوی مردم یافته اند، وزارت جهاد و کشاورزی با در اختیار نهادن زمین مساعد برای کشت گیاهان دارویی و  تخیصص وام کشاورزی به کشاورزانی که خواهان فعالیت در این عرصه هستند، تلاش دارد با بررسی و تحقیقات ضمن کشف ضرورتها و نیازهای جامعه و کشور، میزان درخواست کشورهای خارجی را برآورد نماید تا ضمن مصارف داخلی و اشباع بازارهای کشور، به موضوع صادرات نیز پرداخته و موجب ارز آوری برای کشور گردد.

رضایی قهرودی در ادامه گفت: بتازگی از سوی اداره بهداشت و هیات امنای بازار به جلسات مختلفی مبنی بر عدم بهداشتی بودن نمک دریا و زیان در دسترس بودن قرص برنج دعوت شده ایم، اداره بهداشت تاکید دارد که نمک دریا برای سلامتی مضر و موجب تولید سنگ کلیه می شود.

وی افزود: به جهت استفاده نابجای برخی از افراد از قرص برنج، اداره بهداشت تاکید دارد  این ماده را از دسترس خارج سازد تا میزان نابجای آن تا حدی کنترل شود که این موصوعات به طور جد در دستور کار اتحادیه قرار گرفت و به اعضا اطلاع رسانی شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اتاق اصناف ایران،تاریخ انتشار:23مرداد1398،کدخبر:19859،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین