پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
تعدادی از کارگران کارخانه هپکو اراک پیش از ظهر امروز به دادگستری اراک مراجعه کردند.

شعار سال: منابع کارگری ایلنا در کارخانه هپکوی اراک گفتند: شماری از کارگران شاغل در کارخانه «هپکو» صبح امروز پس از اجتماع چند روز گذشته خود مقابل ساختمان برخی نهادهای دولتی همانند استانداری استان مرکزی، با مراجعه به دادگستری اراک درخواست استمداد کردند.

کارگران این کارخانه اظهار داشتند: جدا از مشخص شدن وضعیت پرداخت مطالبات معوقه، به دنبال مشخص شدن وضعیت سهامداری کارخانه و ازسرگیری تولید هستیم.

به گفته آنها، حدود یک سال و نیم است که دولت قول تعیین تکلیف وضعیت سهامداری شرکت هپکو را به کارگران داده است اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

این کارگران تاکید کردند: مدیریت فعلی شرکت دغدغه‌ای برای ادامه تولید و پرداخت مطالبات معوقه کارگران ندارد چراکه در طول این مدت به وضعیت شرکت رسیدگی نشده و کارخانه و کارگران بلاتکلیف هستند.

به گفته آنها، کارخانه باید به افرادی واگذار شود که اهلیت لازم را برای نگهداری آن داشته باشند تا امنیت شغلی کارگران نیز تامین شود.

کارگران گفتند: اگر در جریان واگذاری صنایعی چون هپکو به منافع کارگر توجه شود دیگر دلیلی برای شکل‌گیری اعتراض‌های صنفی وجود ندارد. با این وجود تا این لحظه از جانب مسئولان استانی، پاسخ مشخصی به خواسته‌های کارگران داده نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 6 شهریور 98، کد مطلب: 803697: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
به وضعیت شرکت رسیدگی نشده و کارخانه و کارگران بلاتکلیف هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین