پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
سومین دور رایزنی های سیاسی ایران و اسلوونی به ریاست عراقچی و همتایش در لوبلیانا برگزار و آخرین تحولات روابط دوجانبه، اوضاع منطقه و برجام مورد گفتگو قرار گرفت.

شعار سال: سومین دور رایزنی سیاسی ایران و اسلوونی به ریاست سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان و خانم «سیمونا لسکوار» معاون وزیر امور خارجه اسلوونی، روز چهارشنبه (۱۳ شهریور) در لوبلیانا، برگزار شد.

در این رایزنی‌ها آخرین تحولات روابط دوجانبه در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و موضوعات بین المللی و منطقه ای از جمله برجام و تحولات منطقه غرب آسیا و خلیج فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با توجه به وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های گسترده، طرفین ارتقاء سطح همکاری‌ها و توسعه مناسبات را، در بخش‌های مختلف کشاورزی، مواد غذایی، دارو و توریسم و گردشگری، مورد تأکید قرار دادند.

در این رایزنی ها معاونان وزرای خارجه ایران و اسلوونی همچنین ضمن تبادل‌نظر در خصوص پیامدهای منفی و چالش‌های ناشی از یکجانبه‌گرایی به ویژه در تشدید بحران‌ها در سطح منطقه و جهان، بر حمایت از چندجانبه‌گرایی، تأکید کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 14 شهریور 98، کد مطلب: 13980614000078: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین