پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به ذخایر آبزیان، پس از ۵۳ روز تلاش صیادی در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر صید میگو ممنوع شد. معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر افزود: در مدت صید این آبزی برای افزون بر ۵۰۰ شناور لنج و قایق مجوز صید صادر شد و صیادان استان بوشهر میگوی صید شده خود را از طریق ۲۵ بندر صیادی و مرکز تخلیه صید آبزیان، وارد بازار کردند.

شعار سال: منصور پاپری امروز اظهار داشت: برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به ذخایر آبزیان، پس از ۵۳ روز تلاش صیادی در آب‌های خلیج‌فارس استان بوشهر صید میگو ممنوع شد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر افزود: در مدت صید این آبزی برای افزون بر ۵۰۰ شناور لنج و قایق مجوز صید صادر شد و صیادان استان بوشهر میگوی صید شده خود را از طریق ۲۵ بندر صیادی و مرکز تخلیه صید آبزیان، وارد بازار کردند.

پاپری از افزایش میزان صید میگو در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: هزار و 438 تن میگو در توسط صیادان استان در مدت تعین شده صید شده که این میزان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است درحالیکه در سال قبل هزار و ۲۰ تن میگو در آب‌های استان بوشهر صید کرده بودند.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۲۲ تن به‌وسیله شناورهای لنج و قایق دارای مجوز و ۲۱۶ تن با شناورهای بدون مجوز صید شده است افزود: بیشترین میزان میگوی تخلیه‌شده در اسکله‌های شهرستان بوشهر ثبت‌شده است.

پاپری با بیان اینکه امسال ۹۰ درصد میگوی صید شده گونه ببری سبز و ۱۰ درصد آن گونه سر تیز یا میگوی سفید است ابراز داشت: بیشترین ذخایر میگو در اعماق ۲۰ تا ۳۰ متر دریا قرار داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21 شهریور 98، کد خبر: 13980621000350، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
قیمت میگو چرا اینقدر بالا رفته ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین