پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان هرمزگان در بحث صید و صیادی پیشرفت خوبی داشته است و هم اکنون حدود 33 درصد صید کشور در این استان انجام می شود.
شعارسال:محمود حجتی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری و فعالان اقتصادی استان هرمزگان که با حضور معاون اول رییس جمهوری، معاون روستایی رییس جمهور و وزیر نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: سال گذشته 270 هزار تن آبزی در هرمزگان صید شد و امسال پیش بینی می شود این میزان به 300 هزار تن برسد.

وی بیان داشت: در ارتباط با مسایل مربوط به پرورش میگو و آبزی پروری نیز استان هرمزگان از قابلیت بالایی برخوردار است.
وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: هم اکنون هفت هزار و 400 هکتار سایت زیر پرورش میگو در هرمزگان فعال، هشت هزار هکتار در دست احداث و 13 هزار هکتار نیز پیگیر قرارداد هستند.
حجتی پیش بینی کرد: در یک برنامه و افق بلند مدت در استان هرمزگان به 100هزار تن میگو در سال برسیم.
وی گفت: در حوزه پرورش ماهی در دریا نیز هرمزگان پیشرو است و سال گذشته چهار هزار و 500 تن ماهی در این استان تولید شد و در هشت ماه گذشته نیز به 6 هزار تن رسیده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: این استان در زمینه باغات و نخیلات با مشکل ساختاری مواجه است که امیدواریم بتوانیم با کمک همه دست اندرکاران و متولیان امر در سطح ملی این مشکل را بازسازی کنیم.
حجتی گفت: در قانون برنامه ششم صندوق توسعه به استانداران اجازه داده شده است که از محل بودجه استانی تا پنج درصد بتوانند به صندوق های خرد روستایی و توسعه ای کمک کنند .
وی گفت: صندوق های خرد روستایی و توسعه ای در استان ها فعالیت چشمگیری داشتند و برای استان ها برکات خوبی داشته است.
وزیر جهاد کشاورزی ابراز داشت: وجود 104 هزار هکتار اراضی تحت فشار، افزایش 2 برابری گلخانه ها طی پنج سال گذشته، تولید و صادرات محصولات کشاورزی خارج از فصل و ایجاد عملیات آبخیزداری از دیگر برنامه های صورت گرفته در استان هرمزگان است.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به همراه وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و رییس بنیاد مستعضفان به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه مهم صنعتی، اقتصادی و عمرانی دوشنبه از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد هرمزگان شدند.
براساس برنامه اعلام شده، معاون اول رییس جمهوری فردا سه شنبه نیز میهمان مردم هرمزگان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار19 آذر 97، کدخبر: 83130066،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
س.ح75
البته بماند که با اون طرح بدی که دریا رو به چینی ها اجاره دادن صید در هرمزگان کاهش یافت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین