پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
صید میگوی ببری از 18 شهریور تا اطلاع ثانوی در خوزستان ممنوع اعلام شد.

شعار سال: این تصمیم بر اساس نتایج تحقیقات به عمل آمده توسط کارشناسان پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و مصوبه کمیته مدیریت صید استان اتخاذ شده است.

هدف از ممنوعیت صید جلوگیری از وارد آمدن صدمات جبران ناپذیر به ذخایر آبزیان خلیج فارس و تضمین بهره برداری پایدار از دریا و تدوام اشتغال در حرفه صیادی اعلام شده است.

ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان، از 18 شهریور تا اطلاع ثانوی خواهد بود و صدور مجوز صید میگوی ببری از امروز 12 شهریور متوقف شده است. بر همین اساس تا اطلاع ثانوی، هرگونه صید، حمل، جابجایی، تخلیه و بارگیری میگو در همه صیدگاه های خوزستان ممنوع است و مالکان شناورهای صیادی موظفند نسبت به تخلیه ادوات صید اقدام کنند.

پیش از این کمیته مدیریت صید استان، صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان را از تاریخ پنجم مرداد تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام کرده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کدمطلب: 83020042، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین