پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
در فاصله یک ماه مانده به مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، برنامه‌ریزی برای ارتباط‌ رسانی به زائران کربلای معلی در ۲ استان ایلام و خوزستان آغاز شد.

شعارسال: صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی(ع) با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده حوزه ICT در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه از نصب و راه‌اندازی ۱۴ سایت ارتباطی سیار توسط اپراتورهای موبایل در هر دو پایانه مرزی خبر داد.

وی با اشاره به حضور زائران در ورودی پایانه‌های مرزی و همپوشانی شبکه ارتباطی با کشور هم مرز گفت: برای جلوگیری از هزینه‌های ناخواسته رومینگ به هنگام استفاده از تلفن همراه، زائران باید وضعیت انتخاب شبکه موبایل خود را از حالت اتوماتیک خارج و در حالت دستی قرار دهند و این امر از سوی اپراتورهای تلفن همراه به‌صورت ارسال پیامک و نصب بنر در ورودی پایانه‌های مرزی انجام خواهد شد.

حسن بیگی مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام نیز از توسعه بیش از ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری و افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت پهنای باند دیتای این استان برای خدمات دهی مطلوب به زائران حسینی خبر داد. وی برای واگذاری سرویس‌های مورد نیاز اپراتورها و شرکت‌های مخابراتی از سوی زیرساخت در ایام اربعین حسینی اعلام آمادگی کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 23شهریور1398 ، کدخبر: 897710: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
فعلا که متوقف شده خدماتی ام در کار نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین