پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۳۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
فیلمی منزجر کننده از آزار و اذیت الاغ در مازندران چند روزی است که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

شعارسال: فیلمی منزجرکننده از آزار و اذیت الاغ در مازندران چند روزی است که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن، یک جوان با داس مخصوص کشاورزی گوش‌های یک الاغ را به شکل وحشیانه‌ای از سرش جدا می‌کند.  

پیرو انتشار کلیپ این حیوان ازاری ، فعالان فضای مجازی خواستار برخورد قاطع دستگاه قضائی با عاملان این حرکت غیر اخلاقی و غیر انسانی شده‌اند.

 

 

تعداد بازدید : 945

 

 

دستگیری عامل مثله کننده یک قلاده روباه

معاون اجتماعی پلیس فتا از دستگیری عامل مثله کننده یک قلاده روباه که تصاویر آن را در فضای مجازی هم منتشر کرده بود، خبر داد. عامل انتشار این کلیپ در شهرستان ماکو شناسایی و دستگیر شد و متهم بزه ارتکابی را اعتراف کرد و به مرجع قضایی معرفی شد.

پليس فتادر این خصوص بیان داشته است که با انتشار هرگونه کلیپی که باعث تحریک احساسات عمومی مردم در فضای مجازی باشد برخورد خواهیم کرد و از مردم تقاضا داریم به محض رویت این گونه کلیپ‌ها مراتب را از طریق سایت رسمی پلیس فتا اعلام کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:29شهریور1398 ، کدخبر: 7076361: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
4
0
خدا وکیلی این روباه ها رو از محل های مسکونی دور کنید . به حدا مرغ های ما رو خفه کرد همه شونو .
میدونید ما با روباه هیچ کاری نداشتیم و اصلا سراغش نرفتیم کلی خداییش الان تو اطراف شهر ها پر شده قبلن اینا نبودن!
این بندا خدا هم درسته که کار بدی کرده ، ولی فک کنید این همه ادم هست که مرغا شون توسط روباه یا خدنگ خورده میشه هر کدوم به روش خودشون یه کاری میکنن دیگه!
چطوری روباه ها رو از منازل دور کنیم شما بگین ما که تاحالا چند بار روباه اومده مرغامونو برده خدنگ و راسو و روباه وقتی میان، با گرفتن یه دونه نمیررن که ! بیست تا رو یه جا خفه میکنن ! ما حتی سگ هم داشتیم بازم کارخودشو میکرد البته بگم که ما هیچ کاری با اون زبون بسته که مرغ ها رو کشت نداشتیم به حر حال اونم حیوانه ولی میخام بگم چیکار کنیم از شهر برن ؟؟؟
نمیدونید اگه زحمت های یه سالتون هدر بره چی میشه که ! هرچی مرغ و اردک داشتیم خفه کرد...... چند بار اومده تا حالا هیج کس، هیچ کاری هم برای دور کردنش نکرده ، حتی توی روز هم میاد فقط شب نمیاد ..... .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
1
خیلی وحشتناک و غیر انسانی با حیوان برخورد کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
3
اونی که به قول خودش روباهو "لح" کرده اول باید می فهمید جایی که حیوان شکارچی هست دام رو نمیذارن ول بگرده، تو محوطه حفاظ دار با سگ نگهبان نگهداری میکنن. بعدشم حالا اومدیمو راه دیگه ای نبود و کشتیش، چرا تو اینترنت پزشو میدی؟ الان به زندون رفتنت هم میتونی پز بدی؟؟ اون سادیسمی تو ویدیو رو هم باید بگیرن گوشاشو ببرن فیلمبرداره رو هم شلاق بزنن تا بلکه یه عده مریض دیگه عبرت بگیرن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
1
لعنت یزدان بر او باد که حتی عقلش قد نمی دهد روباه حیوانی شکارچی است و در کمال گستاخی ادعا می کند که روباه را «لح» کرده
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
0
2
خاک بر سرت دعا میکنم اینطوری ادم ها در دنیا نمانند بمیرند
تو باید له بشی و بدونی حیوان بیچاره چی کشیده است. انشالله که به جهنم بری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین