پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۰۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه در مورد مثابله با حیوان آزاری درخواست های بسیاری داریم، گفت: ممنوعیت شکار تا ۵ سال و مقابله با حیوان آزاری به ویژه حیوانات حیات وحش مورد درخواست بسیاری از شهورندان است.
شعار سال: «سمیه رفیعی» رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق افزود: فراکسیون محیط زیست پس از بررسی توقف صید ترال، حال به بازنگری و اصلاح قانون بهره‌برداری از منابع آبزی و آبزیان و واکاوی خلل‌های موجود می‌پردازد.
وی افزود: درخواست‌های متعددی از سوی جامعه مبنی بر ممنوعیت شکار تا ۵ سال و مقابله با حیوان آزاری به ویژه حیوانات حیات وحش مطرح شده و فراکسیون درصدد است تا با بررسی کارشناسانه، این موضوعات را پیگیری کند.
رفیعی تصریح کرد: درباره مقابله با حیوان آزاری، فراکسیون محیط زیست با کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی جلساتی را برگزار کرد و این کمیسیون با اعلام آمادگی برای مقابله با حیوان آزاری درصدد همکاری برآمد، از این رو پیش‌نویس این موضوع، نوشته و به زودی کامل‌تر خواهد شد.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: موضوع ممنوعیت شکار با دعوت تمام ذی‌نفعان مرتبط با این امر در فراکسیون به زودی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا در نهایت تصمیم درستی دراین باره اتخاد شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۱۱۵۴، hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
رییس مجلس شورای اسلامی- باید در زمینه تصویب طرح منع حیوان آزاری یک دستور ویژه دهد و تیمی را برای به نتیجه رساندن این موضوع مامور کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
این دستور و نص صریح خود قران هست بایددر این زمینه تلاش مذهبی صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین