پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در آستانه رقابت های المپیک ۲۰۱۶، تصویر ورزشکاران همراه با شعارهایی درباره تشویق مردم به ورزش کردن در بیلبوردهای شهر نقش بسته است.

شعارسال: محمد رضایی رییس این سازمان گفت: در فاصله کمتراز ۱۵ روز مانده به آغاز بازی های المپیک در اقدامی مشترک با کمیته ملی المپیک و با همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران فضای بیلبوردهای شهر به تصاویر این رقابت ها پرداخته اند.

محمد رضایی خاطر نشان کرد: بر روی اغلب بیلبوردهای واقع در اتوبان های اصلی شهر تصاویر ورزشکاران المپیکی ایران نقش بسته است و در خیلی از تابلو ها هم با استفاده از لوگوی المپیک از مردم خواسته شده تا به ورزش اهمیت بیشتری بدهند.

وی ادامه داد: کارگاه طراحی گرافیک با موضوع «ورزش» از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه آغاز شد و به مدت سه روز تا سه شنبه ۲۲ تیرماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه ادامه یافت و طی آن گرافیست ها در کنار اساتید این حوزه طرح های خود با شعارهای در راستای ترغیب مردم به ورزش، رعایت اخلاقیات در ورزش و ورزش های بومی و محلی را ارائه کردند.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید براینکه راهکار اجرای طرح کمپین" ورزش برای همه " منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش بوده است، اظهار کرد: برای نخستین بار در این طرح از کاریکاتورهایی با موضوع تشویق مردم به ورزش استفاده شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 5 مرداد 1395، کدمطلب: 3724463 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین