پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸
مسئول موزه ۱۳ آبان گفت: طراحی‌های جدید دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی از هفته گذشته توسط تیم اجرایی طرح آغاز شده است.

شعارسال: امینی، مسئول موزه 13 آبان با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف نماد‌های استکبارستیزی از روی دیوار‌های سفارت سابق آمریکا (لانه جاسوسی) گفت: با توجه به گذشت چند دهه از طراحی سابق دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی و لزوم بازسازی و بروزرسانی طرح ها، سازمان بسیج دانشجویی با استفاده از ظرفیت طراحان و گرافیست‌های انقلاب اسلامی اقدام به طراحی جدید این دیوارنگاره‌ها نموده است که فرآیند اجرای آن از هفته گذشته توسط تیم اجرایی طرح آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از طراحی‌های جدید دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی در حوالی 13 آبان سال جاری رونمایی به عمل میآید.

بنابر اعلام سازمان بسیج دانشجویی، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از طراحی‌های جدید دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی در حوالی 13 آبان سال جاری رونمایی به عمل می‌آید.

امینی با بیان اینکه اعلام زمان دقیق رونمایی از دیوارنگاره‌ها متعاقبا اعلام میشود، افزود:دیوار نگاره‌های جدید کاملا ضد آمریکایی و برگرفته از طرح‌های خاصی است که روی دیوار لانه جاسوسی نوستالوژی شده است. همچنین در طرح‌های جدید با توجه به اینکه موزه 13 آبان دارای مخاطبان خارجی است از دیوارنگاره‌های بین المللی نیز استفاده شده است.

مدیر موزه 13 آبان گفت: در طرح‌های جدید با توجه به مباحثی که در رابطه با انجام مذاکره با آمریکا مطرح می‌شود از مفاهیم ضد استکباری استفاده شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6مهر1398 ، کدخبر: 2106625: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
کاش به حای ظاهر ، تلاش کنن تفکر و ذهنیت ها را درست کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین