پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۳۶۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز سه شنبه نهم مهر ماه هزار و 398 واحد رشد کرد و به قله 326 هزار و 104 واحد برگشت و این در حالی است ارزش معاملات امروز بورس از مرز 33.6 هزار میلیارد ریال عبور کرد و رکورد تاریخی ارزش معاملات را شکست.
شعار سال:شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز سه شنبه نهم مهر ماه هزار و 398 واحد رشد کرد و به قله 326 هزار و 104 واحد برگشت و این در حالی است ارزش معاملات امروز بورس از مرز 33.6 هزار میلیارد ریال عبور کرد و رکورد تاریخی ارزش معاملات را شکست.

در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران 0.43 درصد رشد کرد؛ شاخص کل هم وزن نیز 0.67 درصد مثبت بود. شاخص فرابورس نیز با افت 5 واحدی به قله 4 هزار و 293 واحدی بازگشت.

معاملات امروز بورس در حالی آغاز شد که اکثر نمادهای بورسی مثبت و یا صف خرید معامله شدند و تا حوالی قله 330 هزار واحد نیز بورس رشد کرد اما پس از آن اندکی عقب نشینی کرد و نهایتا با رشد حدود هزار و 400واحدی بازار بسته شد همچنین در ادامه ریزش های مداوم یک ماهه بازار پایه فرابورس پس از اعمال قوانین جدید و اجرای ناکارآمد آن نمادهای بازار پایه اندکی متعادل شدند؛ به طوری که اکثر صفوف فروش بازار پایه جمع شد اما همچنان زیان 50 درصدی افرادی که سهامدار بازار پایه هستند جبران نشده است و سازمان فرابورس هنوز توانسته است به درستی این مشکل را حل کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آخرین خبر،تاریخ انتشار:9مهر1398،کدخبر:5693663،akharinkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین