پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با تأیید استعفای سعیدنژاد از سمت مدیرعاملی سازمان بنادر دریانوردی، گفت: این استعفا به دلایل شخصی صورت گرفته و ربطی به کشف کالای قاچاق ندارد.

شعار سال: قاسم بی‌نیاز در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص تغییر و تحول در سازمان بنادر و استعفای مدیرعامل این سازمان، اظهار کرد: استعفای سعید نژاد مربوط به چند ماه گذشته است و در وزارتخانه خیلی تازه نیست. منتها آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی هنوز این استعفا را نپذیرفته است.

وی تصریح کرد: آقای سعیدنژاد در حال حاضر در سازمان بنادر و دریانوردی فعالیت می‌کند و طی یک و دو روز اخیر مأموریتی به کشور کره جنوبی داشته و الان در محل کار خود حضور دارد.

مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی افزود: استعفای سعیدنژاد ربطی به کالای قاچاق ندارد و وی بنا به دلایل شخصی استعفا داده است.

دوشنبه هفته جاری تسنیم طی مطلبی از تغییر و تحول مدیریتی در سازمان بنادر و دریانوردی خبر داده بود که روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با تسنیم در این رابطه اظهار بی‌اطلاعی کرده بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 مرداد 95 ، کد مطلب: 1142630: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین