پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۹
دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین گفت: هزینه پارکینگ خودرو زائران اربعین در تمام مرزها شبی پنج هزار تومان است و این نرخ مطابق با سال گذشته است.

شعارسال: مجید عبداللهی ضمن بیان اینکه ۴۴۰ هکتار پارکینگ برای خودروهای عمومی در شهرهای مرزی اختصاص‌یافته است، اظهار داشت: هزینه پارکینگ خودرو زائران اربعین در تمام مرزها شبی پنج هزار تومان است و این نرخ مطابق با سال گذشته است.

وی با بیان اینکه در مرز شلمچه ۲۵۰۰ دستگاه خودرو در پارکینگ اربعین شلمچه که در منطقه آزاد اروند وجود دارد پارک شده است، افزود: در مرز چذابه نیز ۶۰۰ خودرو پارک شده است و هزینه هر شب پارک خودرو در استان خوزستان پنج هزار تومان دریافت می‌شود.

دبیر کمیته زیرساخت ستاد اربعین با اشاره به اینکه استان خوزستان میانگین پارک خودرو در این منطقه را شش شب معادل ۳۰ هزار تومان از زائر دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در مرز مهران پارکینگ‌ها میانگین پارک خودروها را ۱۰ شب معادل ۵۰ هزار تومان اعلام کرده و از زائران در روز ابتدا به‌عنوان ورودی دریافت می‌کنند.

عبداللهی با تأکید بر اینکه دریافت بیشتر از این نرخ غیرقانونی است و با متخلفان در این عرصه به‌شدت برخورد می‌شود، اضافه کرد: پیگیری حواشی افزایش نرخ کرایه‌ها در پارکینگ‌های مرزی در دستور کار قرار دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13مهر1398 ، کدخبر: 4737530: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین