پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر سه شهید محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، از خداوند متعال برای آن مادر علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش را مسالت کرد.

شعارسال: رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر سه شهید محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، از خداوند متعال برای آن مادر علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش را مسالت کرد.

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر بزرگوار سه شهید والامقام محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر بزرگوار سه شهید والامقام محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر فداکار که با ارادت خالصانه و پیروی از خاندان رسالت(ع)، فرزندان عزیز خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد، الگویی ماندگار در دفتر زرین مشتاقان مکتب عاشورا و ارادتمندان زینب کبری(س) به یادگار گذاشت.

اینجانب با عرض تسلیت مصیبت وارده به مردم شهیدپرور جهرم به ویژه خانواده محترم آن مرحومه، از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان ،تاریخ انتشار: 14 مهر1398،کدخبر:840147 ،www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین