پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱
استاندار ایلام با بیان اینکه از ساعت ۱۲ دیشب تا ساعت هفت صبح روز سه شنبه ۴۷ هزار نفر از مرز مهران وارد خاک عراق شدند، گفت: پایانه مهران مملو از جمعیت زائران است اما کارها روان انجام می شود.

شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی درباره آخرین وضعیت مرز مهران هم‌زمان با روز سه‌شنبه، تأکید کرد: بحث ممنوعیت تردد خودروها و کاپوتاژ از ۱۵ مهرماه تا دوم آبان ماه اما برای خودروهای اربعین نیست بلکه برای خودروهای تجاری و تجار است که از آن‌ها خواسته‌ایم به خاطر ازدحام شدید در مرز مهران در این تاریخ‌ها از دیگر مرزهای کشور عملیات ترخیص بار و انتقال محموله‌هایشان را انجام دهند.

وی افزود: در مصوبه ستاد اربعین مرزهای خوزستان و کرمانشاه برای کاپوتاژ خودرو تعیین‌شده بود و اصلاً صحبتی از مهران در میان نبود اما با بروز برخی حوادث در داخل کشور عراق ماشین‌هایی که عمدتاً هم‌بار موکب‌ها را همراه داشتند به سمت مرز مهران آمدند و ما به هر صورت با همکاری‌های صورت گرفته توانستیم دو تا سه هزار خودرو را از مرز عبور دهیم.

استاندار ایلام گفت: در تمام شهرهای استان‌های لرستان، کرمانشاه، خوزستان و ایلام و مسیرهای منتهی به مرزها مردم، بنیادها، ان جی او ها، سازمان ها، نیروهای مسلح و ... موکب هایی دایر کرده و به زائران خدمات خوبی ارائه می‌کنند که باید از آنان قدردانی کرد.

دشتکی بابیان اینکه از ساعت ۱۲ شب گذشته تا هفت صبح سه‌شنبه ۴۸ هزار زائر وارد عراق شده‌اند، تأکید کرد: با روند کنونی پیش‌بینی می‌شود تعداد ورود زائران از مرز مهران به سمت خاک عراق در روزهای پیک تردد به ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر در روز هم برسد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16مهر1398 ، کدخبر: 4740524: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین