پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
با توجه به این که هنوز در‌های ورزشگاه به روی هواداران باز نشده، احتمالا این افراد از عوامل ورزشگاه آزادی و مسئولین هماهنگ کننده این مسابقه هستند که چند ساعتی زودتر خود را به استادیوم رسانده اند. همچنین جایگاه شماره ۲ که زیر جایگاه خبرنگاران قرار دارد، جزو جایگاه‌های اختصاص شده به خانم‌ها نیست.

شعار سال: این یک روز تاریخی در فوتبال ایران است. پس از سال‌ها در استادیوم هرچند که به صورت محدود و با فشار فیفا، اما به هر حال به روی بانوان باز شده و آن‌ها می‌توانند بازی تیم ملی کشورشان را از نزدیک نگاه کنند.

بلیت فروشی این بازی انجام شده و ۴ جایگاه در اختیار بانوان خواهد بود و نکته جالب این که در فاصله چند ساعت تا شروع بازی، برخی از هواداران وارد جایگاه‌ها شده‌اند.

اولین تصویر از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی قبل بازی ایران - کامبوج را مشاهده می‌کنید.

حضور زنان در ورزشگاه آزادی/ عکس


البته با توجه به این که هنوز در‌های ورزشگاه به روی هواداران باز نشده، احتمالا این افراد از عوامل ورزشگاه آزادی و مسئولین هماهنگ کننده این مسابقه هستند که چند ساعتی زودتر خود را به استادیوم رسانده اند. همچنین جایگاه شماره ۲ که زیر جایگاه خبرنگاران قرار دارد، جزو جایگاه‌های اختصاص شده به خانم‌ها نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سايت خبري عصر ايران ، تاریخ انتشار 18 مهر 98، کد خبر: 693068، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین