پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
مسعود سلطانی فر در این بیانیه ضمن تبریک پیروزی ارزشمند تیم ملی کشورمان از حضور فرهنگی زنان و دختران در ورزشگاه آزادی تقدیر کرد.

شعارسال: پس از پیروزی پرگل تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی ، وزیر ورزش و جوانان بیانیه ای صادر کرد.

مسعود سلطانی فر در این بیانیه ضمن تبریک پیروزی ارزشمند تیم ملی کشورمان از حضور فرهنگی زنان و دختران در ورزشگاه آزادی تقدیر کرد.

متن بیانیه وزیر ورزش و جوانان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در یک شب باشکوه و در حضور مردان و زنان قهرمان ایران یک پیروزی دلچسب در راه جام جهانی رقم خورد، حضور منظم، پرنشاط و شاداب دختران و زنان کشورمان در ورزشگاه آزادی و در هنگامه بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی کامبوج که همراه با حفظ شان و جایگاه زنان کشورمان رقم خورد یک روز تاریخی را در تقویم ورزش ایران ثبت کرد.

امروز برای سومین بار در یک سال گذشته و پس از حضور در بازی ایران مقابل بولیوی و فینال لیگ قهرمانان آسیا، با ایجاد شرایط مناسب زنان ورزش دوست کشورمان با حضور در ورزشگاه آزادی یک بازی ملی را از نزدیک تماشا کردند و به تشویق تیم ملی کشورمان پرداختند.

در پایان این حضور پرشور، ضمن تبریک این پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی لازم می دانم از تاکیدات، پیگیری ها و حمایت های ریاست محترم جمهوری و نیز شورای امنیت کشور و وزیر محترم کشور، شورای تامین استان تهران و تلاش های موثر نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی، فدراسیون فوتبال، مسوولان ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، و همکارانم در وزارت ورزش و جوانان و همه آنهایی که در تحقق این اتفاق ملی کمک کردند قدردانی کنم.

همچنین از دختران و زنان عزیز سرزمینمان که با حجب و حیا و حفظ ارزش های فرهنگی و شان و جایگاه زن ایرانی در ورزشگاه حاضر شدند و تیم ملی کشورمان را حمایت کردند تشکر می کنم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  برنا،تاریخ انتشار:18 مهر1398،کدخبر:910014 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی موسوی
United States
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
یعنی اگه از اول حضور زنان تو ورزشگاه رو آزاد میکردند الان سه تا کاپ جام جهانی رو داشتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین