پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۳۹۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
محمدرضا سیفی مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر گفت: در بخش عشایری، 6641 کلاس چندپایه، 1311 مدرسه کانتینری، 823 مدرسه چادری و 228 مدرسه شبانه‌روزی داریم.

شعار سال:مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر گفت: در بخش عشایری، 6641 کلاس چندپایه، 1311 مدرسه کانتینری، 823 مدرسه چادری و 228 مدرسه شبانه‌روزی داریم.

محمدرضا سیفی مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر  با اشاره به وظایف این دفتر اظهار کرد: در وهله اول وظیفه این دفتر، نیاز سنجی است یعنی مشخص کنیم که کجای کار هستیم و به چه نیاز داریم تا مسیر را ادامه دهیم یا مسیر را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: شاید شاخص‌سازی و شناسایی ابعاد مؤلفه‌های آموزش و پرورش در مناطق کمتر توسعه یافته خیلی آسان نباشد اما بر اساس مؤلفه‌های بومی، محلی، جغرافیایی و نیز کمک از تجارب دیگر کشورها می‌توانیم به ذی‌نفعان اصلی کمک کنیم.

سیفی با بیان اینکه عدالت آموزشی فرصت‌های برابر یادگیری و یاددهی برای دانش‌آموزان در همه مناطق است، گفت: فرصت‌های برابر یادگیری و یاددهی به کیفیت عوامل موثر در آموزش بر می‌گردد که شامل معلم، همسالان، منابع یادگیری متنوع و تجهیزات و امکانات است.

وی تصریح کرد: اینکه دانش‌آموز تحت پوشش آموزش قرار گیرد، عدالت آموزشی به معنای کامل نیست بلکه توزیع متوازن آموزش باید برای همه دانش‌آموزان صورت گیرد و فرقی بین دانش‌آموز شهری، روستایی و عشایری نباشد.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر با بیان اینکه 2653 دانش‌آموز دوزبانه داریم، گفت: در بخش عشایری، 6641 کلاس چندپایه، 1311 مدرسه کانتینری، 823 مدرسه چادری و 228 مدرسه شبانه‌روزی داریم.

وی ادامه داد: برای هر 510 دانش‌آموز یک مربی ورزش و برای هر 913 دانش‌آموز، یک مربی پرورشی در مدارس عشایری فعالیت می‌کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:20مهر1398،کد خبر:13980717000483،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین