پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: باید وزن علمی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی را روز به روز بیشتر کنیم تا مبانی دین را هرچه بهتر از گذشته تبلیغ کنیم.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی نهاجا، حجت‌الاسلام احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در این مراسم که با حضور مسئولین، معاونین کارکنان و نمایندگان یگان‌های برتر نهاجا برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: انسان باید همواره به دنبال جنبه‌های والا و الهی برتری باشد.

وی اضافه کرد: برتری از دیدگاه دین مبین اسلام تنها با ملاک تقوی الهی شناخته می‌شود و مومنان باید با تکیه بر این مهم بتوانند خود را در این زمینه رشد و تعالی دهند.

جلیلی صفت روزمرگی را برای پیشرفت انسان‌ها مضر دانست و اظهار کرد: هر روز باید برای انسان‌ها شفاف تر و پر رونق تر از گذشته باشد و بزرگان دین ما نیز همواره بر پیشرفت انسان‌ها در همه زمینه‌ها تأکید داشته‌اند.

وی در ادامه ضمن تأکید بر اجرای محورهای پنج گانه ابلاغی اداره عقیدتی سیاسی نهاجا تصریح کرد: مسجد و دارالقرآن‌ها مکان‌های ترویج مبانی دین مبین اسلام و به وجود آوردن تفکر دینی در جوانان است که باید در اجرای این طرح به آنها توجه شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در ادامه قرارگاه‌های سربازی را دارای پتانسیل بالایی معرفی کرد و افزود: یکی از ظرفیت‌هایی که می‌توان با بهره‌گیری از آنها برای اجرای هرچه بهتر فعالیت‌ها استفاده کرد قرارگاه‌های سربازی است که باید نگاهی ویژه به این مجموعه داشته باشیم.

وی ادامه داد: در صورتی که اقدامات صحیحی برای استفاده از ظرفیت قرارگاه‌های سربازی صورت گیرد می‌توانیم بازخورد بسیار خوبی از این موضوع حتی در بدنه اجتماع ببینیم و در جهت هدایت هرچه بهتر و صحیح تر جوانان حرکت کنیم.

جلیلی صفت، عقیدتی سیاسی یگان‌های نهاجا را بازوان فرهنگی معرفی کرد و افزود: باید وزن علمی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی را روز به روز بیشتر کنیم تا مبانی دین را هرچه بهتر از گذشته تبلیغ کنیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ قهرمانی رئیس دبیرخانه اشراف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز گفت: رهبر معظم انقلاب از طرح اشراف به عنوان عامل رشد و پویایی یگان‌ها نام برده است که خود نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی ضمن تأکید بر ایجاد ارتباطات پایین به بالا در یگان‌های ارتش تصریح کرد: این نوع ارتباط می‌تواند به یگان و واحدهای ارتش بینشی بدهد که باعث پیشرفت هرچه بیشتر می‌شود

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 13 مرداد 95 ، کد مطلب: 128682: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین