پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروزه کشوری دارای امنیت بالایی است که دارای قدرت نظامی بالایی هم باشد.

شعارسال:

به نقل از روابط عمومی نهاجا، حجت‌الاسلام غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی، امیرسرتیپ دوم خلبان حسینی نیک، فرمانده و دیگر مسئولین، فرماندهان، کارکنان، دانشجویان و سربازان آموزش‌های هوایی شهید خضرایی در مسجد ولیعصر(عج) این یگان برگزار شد با اشاره به اهمیت دوران خدمت سربازی گفت: بخشی از قدرت نظامی کشور ما متکی به سربازان عزیز است که با اخلاص و ایثار، افتخار پوشیدن لباس مقدس سربازی را کسب می‌کنند.

وی افزود: این افتخار و سعادت بزرگی برای هر فرد محسوب می‌‍شود که در ارتشی که فرماندهی آن را ولی فقیه و مجتهدی جامع‌الشرایط بر عهده دارند، خدمت کند و سرباز ولی عصر(عج) محسوب شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خطاب به سربازان و دانشجویان فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی اظهار کرد: باید به دوران خدمت مقدس سربازی به عنوان زمینه‌ای برای پرورش شخصیت فردی و اجتماعی، یک پیش نیاز برای ورود به عرصه سازندگی کشور و از همه مهمتر کسب مهارت‌های لازم در راستای دفاع از وطن خود بنگریم که الحمدلله سربازان عزیز کشور ما با این دید، داوطلب اعزام به خدمت سربازی می‌شوند.

وی گفت: آشنایی عموم مردم با فنون نظامی از امتیازات بزرگ و پشتوانه عظیم نیروهای مسلح هر کشور (که از آن به عنوان ارتش مردمی یاد می‌شود) به حساب می‌آید که در عرصه‌های مورد نیاز به یاری نیروهای مسلح خواهد آمد و نمونه آن را در عراق و سوریه و ... شاهد هستیم.

صفایی با بیان این که اگر ضعیف باشیم مورد طمع کشورهای دیگر واقع می‌شویم اضافه کرد: اگر امروزه آمریکا و دیگر ابرقدرت‌های دنیا توان جنگیدن و مبارزه فیزیکی با ما را ندارند به خاطر اقتدار بالای نظامی و وجود جوانان مقتدر و با غیرتی است که برای دفاع از خاک پاک کشورمان، حتی از بذل جانشان هم دریغ نمی‌کنند است.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت اقتصاد مقاومتی گفت: تنها راه نجات ما تکیه بر اصل اقتصاد مقاومتی است و در این راه ما باید از اسراف و ولخرجی‌هایی که از گناهان کبیره هم محسوب می‌شود و بعضا گریبانگیر مردم و حتی برخی مسئولان است، اجتناب کنیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان تصریح کرد: امروزه چشم همه جوامع و کشورها به شما جوانان غیور ایران است پس سعی کنید همواره در زندگی کارهایتان را به خوبی انجام داده و در راه رضا و خشنودی خدا گام بردارید تا مثل همیشه دشمن را مأیوس کنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 26خرداد1395، کدخبر:114375  www. ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین