پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
هادی حق شناس استاندار گلستان با بیان اینکه این استان کمترین میزان دست اندازی به سواحل دریای خزر را دارد، گفت: باید حریم ۶۰ متری دریا در ۱۳۱ کیلومتر نوار ساحلی استان رعایت شود.

شعار سال: استاندار گلستان با بیان اینکه این استان کمترین میزان دست اندازی به سواحل دریای خزر را دارد، گفت: باید حریم ۶۰ متری دریا در ۱۳۱ کیلومتر نوار ساحلی استان رعایت شود.

هادی حق شناس امروز در چهاردهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت مناطق ساحلی استان گلستان اظهار کرد: از ۹۸۰ کیلومتر سواحل دریای خزر، ۱۸۰ کیلومتر آن تحت تصرف است که باید آزاد سازی آن صورت گیرد.

وی افزود: سهم گلستان از تمامی تصرفات کمتر از ۲ کیلومتر است و باید بر اساس جلسه امروز دستگاه های تصرف کننده نسبت به تخلیه سواحل اقدام کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: رعایت حریم دریا موجب حفظ این سرمایه ملی برای آیندگان خواهد شد و همه باید به عنوان یک وظیفه به آن توجه داشته باشند.

حق شناس خاطر نشان کرد: سهم گلستان از سواحل دریای خزر ۱۳۱ کیلومتر است و خوشبختانه در گذشته دست اندازی های چندانی به آن صورت نگرفته اما تصرفات حداقلی هم باید تخلیه شوند.

در این جلسه که با موضوع بررسی راهکارهای تعیین حریم ۶۰ متری نوار ساحلی در استان برگزار شد، حاضرین نقطه نظرات خود را اظهار کردند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:18آبان1398،کدخبر:98081810826،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین