پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۲۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین تخلف است، خواستار نظارت و بازرسی دقیق دستگاه‌های نظارتی بر قیمت‌ها و بازار برای رفع نگرانی مردم شد.
شعارسال: استاندار گیلان با تأکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین تخلف است، خواستار نظارت و بازرسی دقیق دستگاه‌های نظارتی بر قیمت‌ها و بازار برای رفع نگرانی مردم شد.
 
 ارسلان زارع پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن اجتماعات استانداری گیلان، اظهار کرد: اصلاح قیمت بنزین براساس مصوبه جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه انجام شده است.
 
وی با تأکید بر اینکه همه بخش ها باید تلاش کنند تا این مصوبه به درستی اجرا شود، افزود: یکی از شرط‌های اجرای این مصوبه بازگشت همه منابع آن به مردم است.
 
استاندار گیلان با اشاره به اینکه ۶۰ میلیون نفر مشمول طرح حمایتی دولت برای جبران افزایش قیمت بنزین می شوند، گفت: حداکثر تا ۱۰ روز آینده نخستین مرجله پرداخت بسته حمایتی معیشت واریز می شود.
 
وی در ادامه به موضوع افزایش قیمت اقلام و کالاهای اساسی، تأکید کرد: هرگونه افزایش قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین تخلف است نظارتهای دقیقی در این زمینه انجام خواهد شد.
 
زارع خواستار نظارت و بازرسی دقیق دستگاه‌های نظارتی بر قیمت‌ها و بازار برای رفع نگرانی مردم شد و ادامه داد: در صورت گزارش هرگونه افزایش قیمت با متخلفان برخورد خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در زمینه تأمین اقلام و کالاهای اساسی و همچنین ذخیره انبارها مشکلی نداریم، افزود: افزایش بنزین بر روی هزینه‌های تولید، فرآوری، توزیع محصولات کشاورزی و غذایی تأثیرچندانی ندارد.
 
استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه حمل‌ و نقل کالاها مشمول افزایش قیمت نمی شود، اظهار کرد: در مورد کرایه‌ حمل‌ و نقل مسافری نیز طبق آمارهای ارائه شده توسط وزارت کشور و وزارت راه‌وشهرسازی، در همه حوزه‌ها همچون سرویس مدارس، آژانس‌ها، وانت‌بارها و حتی تاکسی‌های اینترنتی تدابیر لازم اندیشیده شده است.
 
وی با بیان اینکه واقعی شدن قیمت سوخت در کشور سبب کاهش میزان یارانه‌های پنهان انرژی می شود، افزود: طی روزهای اخیر شاهد کاهش برخی اقلام در سبد غذایی خانوار همچون گوشت و مرغ بوده ایم که این سیاست حمایتی با تلاش مسئولان و تعامل بخش خصوصی ادامه دارد.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  مهر   ،تاریخ انتشار:     25 آبان 1398،کدخبر:  4773531 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
چه دل خجسته ای دارید یکی بخواد گرون کنه میکنه و مردمم چاره ای جز خرید ندارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
هرگونه افزایش قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین تخلف است نظارتهای دقیقی در این زمینه انجام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین