پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برداشت گوجه فرنگی از سطح قریب به هزار و ۲۵۰ هکتار از مزارع مناطق بخش ارم و بوشکان از توابع دشتستان و مزارع جم آغاز شده است.
شعارسال: خسروعمرانی اظهار داشت: در سال زراعی ۹۹-۹۸ حدود ۱۱ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی آبی استان طبق الگوی کشت ابلاغی به کشت گوجه‌فرنگی اختصاص یافته که به دو صورت پاییزه و زمستانه کشت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر افزود: هم‌اکنون برداشت گوجه‌فرنگی از سطح قریب به هزار و ۲۵۰ هکتار از مزارع مناطق بخش ارم و بوشکان از توابع شهرستان دشتستان و مزارع شهرستان جم آغاز شده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از کل سطح کشت شده حدود ۵۶۰ هزار تن محصول تولید شود که ۶۰ درصد به صورت تازه‌خوری و ۴۰ درصد به صورت فرآوری شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عمرانی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰۰ هزار تن محصول گوجه‌فرنگی برای مقاصد صادراتی به کشور‌های هدف از جمله عراق، قطر، افغانستان، پاکستان و روسیه صادر شود، یادآور شد: برداشت گوجه‌فرنگی در استان از نیمه دوم آبان ماه آغاز و تا اوایل اردیبهشت سال بعد ادامه دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان داشت: کمترین میزان برداشت گوجه‌فرنگی مربوط به آبان ماه و بیشترین میزان برداشت مربوط به دی ماه است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 25 آبان 1398 ، کدخبر: 13980825000584 ، www.farsnews.com‏

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
بسیار عالی میشه به سمت شمال و شمال غرب هم صادر کنن که فصلش نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین