پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی از منزوی شدن آمریکا در جلسه حکام شورای حکام این آژانس درباره ایران خبر داد.«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: در جلسه امروز شورای حکام مباحث سختی در مورد ایران مطرح شد که سه نکته آن را در خبر زیر می خوانید.

شعار سال: نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنج شنبه از منزوی شدن آمریکا در جلسه حکام شورای حکام این آژانس درباره ایران خبر داد.

«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: در جلسه امروز شورای حکام مباحث سختی در مورد ایران مطرح شد که سه نکته آن این بود که ۱-تعداد زیادی از اعضا نسبت به سیاست های آمریکا درباره توافق هسته ای ایران ابراز تاسف نمودند ۲- بیشتر اعضا از کاهش تعهدات هسته ای از سوی ایران ابراز نگرانی کردند و ۳- همه بر پایبندی به توافق هسته ای تاکید کردند و آمریکا همچنان منزوی باقی ماند.

«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان بین‌المللی انرژی اتمی پیش از این هم در حساب کاربری خود در توئیتر، در آستانه برگزاری نشست شورای حاکم این سازمان به برخی موضوعات مورد بررسی در این نشست پرداخته بود.

اولیانوف گفت که در نشست پیش روی شورای حکام، طیف متنوعی از موضوعات منطقه‌ای از جمله سوریه و کره شمالی بررسی خواهد شد.

نماینده روسیه همچنین به موضوع ایران در جریان نشست شورای حکام نیز اشاره و تاکید کرد که این بحث‌ها درباره ایران جدی به نظر می‌رسد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 1 آذر 98، کد خبر:   4777863، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
0
آمریکا مثل ترامپ دیگر به خود نخواهد دید ترامپ قشنگ نابود کرد گذاشت رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین