پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:بررسی‌ها نشان می‌دهد همزمان با محدودیت اینترنت کشور (۱۵ نوامبر) اکانت توییتری و تلگرامی «اسرائیل به فارسی» نیز تا (۱۹ نوامبر) از دسترس خارج‌ شده است.

شعارسال : روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد همزمان با محدودیت اینترنت کشور (۱۵ نوامبر) اکانت توییتری و تلگرامی «اسرائیل به فارسی» نیز تا (۱۹ نوامبر) از دسترس خارج‌ شده است.

وزارت ارتباطات و همچنین وزارت اطلاعات می‌بایست این موضوع را پیگیری کنند که چرا همزمان با محدودیت اینترنت کشور، اکانت‌های معاند نیز از دسترس خارج شده است.

این مسئله این شائبه را ایجاد کرده است که این اکانت‌ها در داخل کشور بارگذاری و مدیریت می‌شود.پیش‌تر نیز رسانه‌ها اعلام کردند که کانال‌های ضدانقلابی چون کلمه، فاکس‌نیوز، امتداد، مملکته، سحام‌نیوز، راسویاب، آژانس ایران خبر و جهان باستان همزمان با قطع اینترنت در ایران با اختلال مواجه و فعالیتشان در این مدت متوقف یا محدود شده است.

همچنین کانال‌های «عالیجناب»، «فیگارو فارسی» و «تقاطع» از دیگر کانال‌های شاخص ضدانقلاب هستند که همزمان با قطع اینترنت با اختلال مواجه شده و چند روز در دسترس نبوده‌اند و اکنون با فیلترشکن‌های ارائه‌شده مجدداً فعال گشته‌اند.

لازم است که وزارتخانه‌های اطلاعات و ارتباطات نسبت به پیگیری این موضوع به‌طور جدی ورود کنند.

 

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار 2 آذر 98 ، کد خبر : 1012501 ، mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
مورد قابل تعمل و مبهمی هستش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین