پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۴۶۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
آمار وضعیت اشتغال اتباع بیگانه در کشور نشان می دهد سال گذشته بیش از ۴۸ هزار تبعه شاغل غیرمجاز در کشور شناسایی و در همین ارتباط، حدود ۹ هزار کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

شعار سال:آمار وضعیت اشتغال اتباع بیگانه در کشور نشان می دهد سال گذشته بیش از ۴۸ هزار تبعه شاغل غیرمجاز در کشور شناسایی و در همین ارتباط، حدود ۹ هزار کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

جدیدترین آمار از وضعیت فعالیت اتباع بیگانه، اشتغال غیرمجاز و کارفرمایان متخلف نشان می دهد، در سال گذشته ۸۸ هزار و ۷۲۰ بازرسی در این حوزه انجام شده که در نتیجه آن ۴۸ هزار و ۲۴۱ تبعه شاغل غیرمجاز شناسایی شده است.

در همین ارتباط، همچنین سال گذشته ۱۹ هزار و ۶۱۷ کارفرمای متخلف بدلیل بکارگیری تبعه غیرمجاز جریمه شده و ۸ هزار و ۹۱۳ کارفرمای متخلف بدلیل سنگین بودن نوع تخلف، به مراجع قضایی معرفی شدند.

آمار وضعیت صدور پروانه اشتغال برای اتباع بیگانه نیز حاکی از آن است که در سال گذشته برای حدود ۷ هزار و ۹۰۰ تبعه خارجی پروانه کار صادر شده که این میزان در سال پیش از آن(۹۶) ۵ هزار و ۶۶۹ پروانه بوده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:2آذر1398،کد خبر:4778536،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
با این وضعیت ایران دیگه افغانی ها هم ایران و نمی پسندن و موندن اینجا براشون صرف نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین