پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
نایب رئیس مجلس خطاب به روسای کمیسیون‌ها گفت که سوالات نمایندگان از وزرا را هرچه سریع‌تر مورد بررسی قرار دهند.

شعار سال:

مسعود پزشکیان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در پاسخ به تذکر آیین‌نامه‌ای جهانبخش محبی‌نیا، نماینده میاندوآب در انتقاد از تأخیر در بررسی سوالات نمایندگان از وزرا،‌ گفت: با توجه به اینکه یک ماه از تشکیل کمیسیون‌ها می‌گذرد سوالات به کمیسیون‌ها ارجاع داده شده است لذا از روسای کمیسیون‌ها درخواست دارم که سوالات را با دقت بررسی کنند.

محبی‌نیا در این تذکر، گفت: طبق ماده 88 آیین‌نامه در بررسی سوالات نمایندگان نباید بیش از 10 روز تأخیر وجود داشته باشد، حال اینکه اکنون سه ماه از عمر مجلس دهم می‌گذرد و بنده سه سوال از وزرا داشتم که نه تنها این سوالات مطرح نشده بلکه سوال هیچ نماینده‌ای در مجلس مطرح نشده است.

وی با تأکید بر لزوم استفاده مجلس از ابزار نظارتی‌اش گفت که محدود شدن ابزار نظارتی مجلس باعث می‌شود که مجلس نتواند از قانون اساسی به خوبی دفاع کند.

محبی‌نیا در پایان خطاب به پزشکیان، گفت: در جلسات هیأت رئیسه نسبت به موضوع بررسی سوالات نمایندگان از وزراء بر اساس قانون تصمیم جدی گرفته شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار  17 مرداد 1395، کد مطلب: 95050110153: www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین