پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۲۴۶۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش زیادی از درآمدهای یارانه سوخت در اختیار دولت قرار می‌گیرد، گفت: دولت با توجه به افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه توجه بیشتری به بخش‌های عمران، کشاورزی، سلامت و معیشت مردم داشته باشد.

شعار سال:نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش زیادی از درآمدهای یارانه سوخت در اختیار دولت قرار می‌گیرد، گفت: دولت با توجه به افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه توجه بیشتری به بخش‌های عمران، کشاورزی، سلامت و معیشت مردم داشته باشد.

احمد انارکی‌محمدی، با اشاره به فرارسیدن زمان ارائه لایحه بودجه کل کشور از سوی دولت به مجلس اظهار کرد: «مجلس از دولت انتظار دارد با توجه به افزایش قیمت بنزین و اینکه بخش زیادی از درآمدهای یارانه سوخت در اختیار دولت قرار می‌گیرد در لایحه بودجه توجه بیشتری به بخش عمران، کشاورزی، سلامت و معیشت مردم داشته باشد».

وی با بیان اینکه مردم مشکلات فراوانی دارند که باید دولت در بودجه سال آینده به آنها توجه کند، تأکید کرد: «با توجه به اینکه بودجه باید بدون نفت بسته شود، هنوز نمی‌دانیم دولت چه سازوکاری برای لایحه بودجه کل کشور در سال ۹۹ دارد».

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «مجلس شورای اسلامی قطعاً اعتبارات دولت در بخش‌های معیشت و سلامت مردم را پیگیری می‌کند و اگر دولت این توجه را نداشته باشد، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد خواهد شد».

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:5آذر1398،کد خبر:446775،ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین