پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۸۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵
ستاندار قم گفت: برای بهره‌گیری از سرمایه‌های فکری و عقلی که درقوه عاقله دانشگاه‌های این استان است، در راستای تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌های استانی تلاش، عزم و اراده ویژه‌ای دراستانداری شکل گرفته‌است.
شعارسال:استاندار قم گفت: برای بهره‌گیری از سرمایه‌های فکری و عقلی که درقوه عاقله دانشگاه‌های این استان است، در راستای تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌های استانی تلاش، عزم و اراده ویژه‌ای دراستانداری شکل گرفته‌است.
 
 بهرام سرمست در دومین همایش سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار درتالار فرهنگ پردیس فارابی دانشگاه تهران درقم اظهار داشت: درحال حاضر یکی از معضلات موجود درقم و دیگر استان‌های کشور ارتباط نداشتن مراکز اجرایی با مراکز دانشگاهی و پژوهشی است.
 
وی بیان داشت: ما با راه اندازی دفتر ارتباط استانداری قم با دانشگاه ها این پیوند را برقرارکردیم.
 
وی افزود: این دفتر پل ارتباطی استانداری با دانشگاهیان به عنوان اتاق فکر و قوه عاقله و تصمیم ساز و مشاوران امینی که می‌توانند بر اساس نگرش علمی خود به مدیریت استان درشناسایی معضل‌ها،‌ مساله‌یابی و ارائه راهکارها و راه‌حل‌ها کمک کنند، به شمار می‌آید.
 
سرمست گفت: این اقدام یک رویکرد موثر برای اصلاح ساختار و رفع انحصار دولتی در زمینه اجرایی است.
 
وی با تاکید بر اینکه استانداری قم در بُعد اقتصادی نیز در کارگروه های اقتصادی بدون حضور تشکل‌های صنفی اعم از اتاق های بازرگانی، اصناف، تعاون و خانه صنعت و معدن و همچنین اظهار نظرهای کارفرمایان و کارآفرینان تصمیمی را اتخاذ نمی‌کند، گفت: این را در عمل نیز پیاده کردیم، به نحوی که روزهای شنبه هرهفته با اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه جلسه‌هایی را برگزار می‌کنیم که البته باید به دانشجویان تسری پیدا کند و آنها به عنوان نسل جدید، خلاق و نوآور پای به عرصه بگذارند و در این هم اندیشی‌ها و همفکری‌ها دخیل شوند.
 
 سرمست ، برنامه استانداری قم برای بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی این استان درروزهای سه‌شنبه را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: به تازگی برای دریافت بدون واسطه مشکلات کارآفرینان کارت ویژه ملاقات با استانداری دراختیار کارآفرینانی که بالای یکصد تن اشتغال دارند قرار گرفته تا در تصمیمگیری‌ها شریک باشند و از نزدیک از پیشنهادهایشان برای توسعه اقتصادی استان بهره بگیریم و مشکل هایی آنها را از طریق هم اندیشی با خودشان حل کنیم.
 
وی بااشاره به تشکیل مجمع مشورتی برای اقشار مختلف اجتماعی شامل بانوان، جوانان و ورزشکاران بیان کرد: اعضای تشکیل دهنده هر قشری بهترین تصمیم گیرنده برای آن مجموعه هستند، و هنر مدیریت دولتی و مدیریت استان نیز این است که از این سرمایه‌های اجتماعی با اعتماد آفرینی بیشترین استفاده را نموده، و ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کند.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری     برنا،تاریخ انتشار:   6 آذر 1398،کدخبر:      928735،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
بین استانداری و دانشگاه ارتباط باشه توسعه سریعتر اتفاق میفته و سطح علمی ارتقا پیدا میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
ما اصل ول کردیم چسبیدیم به فرع
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین