پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در بازدید از بزرگترین شهرک صنعتی استان تصریح کرد: واحدهای آلاینده صنعتی که نسبت به اخطارها و الزامات زیست محیطی بی توجه باشند، قطعا اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت.

شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در بازدید از بزرگترین شهرک صنعتی استان تصریح کرد: واحدهای آلاینده صنعتی که نسبت به اخطارها و الزامات زیست محیطی بی توجه باشند، قطعا اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت.

تورج همتی در بازدید از شهرک صنعتی شکوهیه بر ضرورت تدوین برنامه اکولوژی صنعتی و ارتقای سطح تکنولوژی در واحدهای صنعتی استان تأکید کرد و گفت: استفاده از سیستم های مناسب کنترل آلاینده ها و رعایت مؤلفه ها و ضوابط زیست محیطی از الزامات بسیار جدی در دستیابی به توسعه پایدار است.

وی در این بازدید سرزده که به همراه معاون فنی و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به انجام رسید، عملکرد واحدهای بازیافت سرب و آهن آلات و هیدروکربن های سبک و سنگین مستقر در این شهرک را مورد پایش و ارزیابی قرار داد و گفت: قطعا اجازه ادامه فعالیت به واحدهای آلاینده صنعتی که نسبت به اخطارها و الزامات زیست محیطی بی توجه باشند، نخواهیم داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در بازدید از بزرگترین شهرک صنعتی استان، ضمن تأکید بر ارتقای سطح زیست محیطی این شهرک، خواستار اصلاح فرآیند و بهسازی تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک شکوهیه شد و گفت: بازچرخانی و استفاده مجدد از پساب ها و فاضلاب های صنعتی با توجه به کمبود شدید منابع آبی در استان بسیار اهمیت دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 11 آذر 1396، کدخبر: 96091105529، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
خداروشکر که در زمینه های محیط زیستی داریم تو شهر قم پیشرفت میکنیم! خداکنه ادامه دار باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین