پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اعلام اشاره به افزایش کشفیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا گفت : بر آیند عملکرد پلیس پیشگیری مطلوب و رضایت بخش است.

شعار سال: سردار محمد شرفی در دوازدهمین نشست تخصصی معاونان، فرماندهان و مدیران ستادی پلیس پیشگیری ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد : آغاز دهه کرامت، ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و انتهای آن ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است؛ شخصیت با کرامت این دو بزرگوار در غلبه بر نفس، تواضع و اعمال صالح باید سرلوحه و روش جاری در زندگی ما باشد و بتوانیم از آن در ماموریت ها و تاثیر گذاری بر جامعه بهره بگیریم.

وی افزود: اولویت های ماموریتی سال جاری باشش موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر، سرقت و توسعه امنیت اخلاقی در جامعه، آموزش و کاهش تصادفات اعلام و به تمام رده ها ابلاغ و با رصد و کنترل عملکردها، نتیجه اعلامی خوشبختانه رضایت بخش بوده و نشان دهنده این بود که مجموعه پلیس پیشگیری به صورت هدفمند و با برنامه ریزی دقیق تا آخرین رده آن را اجرا کرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: در حوزه مواد مخدر مجموعه عملکرد یگان امداد 105 درصد، فرودگاه ها 165 درصد، ایستگاه های بازرسی 66 درصد ، کلانتری و پاسگاه ها 3 درصد افزایش کشفو در مبارزه با قاچاق کالا راه آهن 223 درصد افزایش ماموریت داشته و در ایستگاه ها ی بازرسی افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته داشته ایم.

وی بیان داشت: در ساختار سازمانی ناجا، اولویت های امسال نظارت بر عملکرد مجموعه، توجه به سلامت، صیانت کارکنان و تلاش در جهت کاهش نارضایتی، افزایش رضایت شهروندان و استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی در ایجاد امنیت در جامعه است.

سردار شرفی با اشاره به اینکه امنیت اخلاقی و اجتماعی وظیفه نیروی انتظامی است و ماموران نیروی انتظامی باید تداعی کننده احساس امنیت در جامعه باشند گفت: حاکمیت نظم و امنیت در جامعه، ماموریت مهم پلیس است و کارکنان نیروی انتظامی با حرکت در مسیر رهبری، تبعیت از ارزش‌های دینی و اخلاقیات و با اقتدار توأم با رأفت باید در افکار مردم متجلی باشند.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این نشست اشاره و بیان کرد : دستاورد ارزشمند این نشست، ارزیابی از میزان و نحوه عملکرد و آگاهی از معایب، ضعف و عقب ماندگی هاست که می توانیم در برنامه ریزی های ماموریتی آن را اصلاح و به نحو احسن و شایسته اجرایی کنیم

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفتمان علمی و عملی در انجام بهینه ماموریت و اولویت های ابلاغی و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات را از دیگر اهداف برشمرد و گفت: مزیت دیگر این نشست ایجاد رابطه دو سویه در صف و ستاد و هم افزایی و موفقیت بیشتر در انجام ماموریت هاست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 17 مرداد 95 ، کد مطلب: 95050110464: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین