پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی (نداجا) گفت: امروزه قدرت رسانه و تبلیغات یکی از مولفه ها و شاخصه های اقتدار ملی و توانمندی کشورهاست و ایران با داشتن رسانه ها و خبرنگاران معتقد به ارزش های دینی کشوری قوی محسوب می‌شود.

شعار سال:

امیردریادار حسین آزاد به مناسبت 17مرداد و روز خبرنگار درضیافت شام با خبرنگاران اظهار داشت: بازدارندگی و اقتداری که به واسطه فعالیت های خبرنگاران و رسانه ها در جهان برای کشور ایجاد شده غیرقابل انکار است.

وی افزود: شاید در دهه ها و سال های قبل عملیات نظامی علیه ایران، شایعه پراکنی منافقان درخصوص ناامنی و ضعف کشور و چنین یاوه گویی هایی خریدار داشت اما اکنون با فعالیت های رسانه ها دیگر کسی به این شایعه ها توجه نمی کند.

فرمانده منطقه یکم نداجا ادامه داد: خبرنگاران فعال ، دارای اعتقادهای دینی و پایبند به ارزش ها و اصول اسلام و انقلاب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی با قداستی که برای کار خود قائل هستند ایجاد خدشه در خبر را گناه دانسته و با همه سختی ها به اطلاع رسانی صادقانه و بدون غرض ادامه می دهند.

امیر دریادار آزاد ابراز داشت: شاید بازتاب همه فعالیت ها و مشقت های خبرنگاران در عرصه جهانی انگونه که باید منعکس نشود ولی آنان با همه توان خود از ارزش های انقلاب و اسلام در برابر تبلیغات مسموم دشمنان دفاع می کنند.

وی افزود : خبرنگاران و رسانه ها به خوبی از ارزش های اسلام ، انقلاب اسلامی ،شهدا و نظام دینی و سیاسی کشور در رویارویی با رسانه های برطمطراق دنیا دفاع کرده و می کنند.

مدیرکل صدا وسیمای هرمزگان نیز در این مراسم اظهار داشت: ریشه و منشاء رسانه های بزرگ خبری بین المللی به صهیونیسم باز می گردد و به همین دلیل این رسانه ها علاقه ای برای پرداختن به قدرت اسلام بخصوص ایران اسلامی ندارند.

مهران جلایی ادامه داد: سابقه این رسانه های خبری حرفه ای به حدود 100 سال قبل باز می گردد و شبکه های خبری جمهوری اسلامی ایران کار بزرگی برای انجام رسالت خود دارند.

وی در خصوص خبرنگاری نیز گفت: اکنون تعریف خبرنگاری به خبرنگاری کوله پشتی تغییر یافته که وی باید همه کارهای مربوط به خبر را در هر شرایطی به خوبی انجام دهد.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از خبرنگارانی که در یک سال گذشته با منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همکاری داشتند؛ تقدیر شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 18 مرداد 1395، کد مطلب:206816 : www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین