پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۱۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۹
معاونت توسعه وزارت بهداشت طی نامه‌ای انتصاب ژن‌های خوب در این وزارتخانه را ممنوع اعلام کرد.

شعارسال: سید کامل تقوی‌نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت طی نامه‌ای خطاب به معاونین این وزارت‌خانه و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شرایط انتصاب و نقل و انتقال مدیران را اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

کلیه معاونین ، مشاورین و روسای محترم دانشگاه های علوم پزشکی کشور

با سلام و احترام

پیرو دستورات مکرر مقام محترم وزارت قبل از صدور احکام توسط آن عزیزان برای سطوح مدیریتی مختلف رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱- نصب افراد در پست هایی که در ساختار و تشکیلات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه ها تعریف نشده است در قالب ابلاغ انشایی از وجاهت قانونی برخوردار نمی باشد.

2- کلیه همکاران قبل از صدورهرگونه حکم و ابلاغ جهت مدیران کل معاونین و مشاورین و نفرات اول بعد از خود در دستگاه اجرایی ضمن کسب نظر مراجع ذی ربط ، نظر و تایید نهایی مقام محترم وزارت را اخذ نمایند. بدیهی است عدم تایید ایشان منجربه لغو حکم صادره خواهد شد.

3- با توجه به شرایط حساس کشور و جو سیاسی قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی ، هرگونه نقل و انتقال و انتصاب مدیران ارشد در سطح استان‌ها که با فشار سیاسی و در راستای حمایت از جریان خاصی و توسط فرد یا جریان سیاسی محلی مورد بهره برداری قرار گیرد مطرود و غیر قابل قبول است.

4- همانگونه که بارها توسط وزیر محترم مورد تاکید قرار گرفته؛ انتصاب وابستگان و نزدیکان در پست های اجرایی و غیر اجرائی در سطح وزارت خانه ودانشگاه‌ها مذموم و غیر منطبق با شیوه شایسته سالاری و عدالت خواهی دولت تدبیر و امید است. لذا با پرهیز از این شیوه ناپسند حتی در صورتی که بستگان و نزدیکان شایسته داریم با استفاده از اندیشه خردمندانه ایشان به شیوه نظرخواهی غیر مستقیم و غیر رسمی ازصدور هرگونه ابلاغ اجرایی و مشورتی برای ایشان و تقویت ذهنیت ژن خوب در اذهان جامعه دوری جوییم.

توفیق همه عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سیدکامل تقوی نژاد

معاون توسعه مدیریت،منابع وبرنامه ریزی

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21آذر1398 ، کدخبر: 13980921000691: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
میگن ممنوع ولی در عمل قضیه جور دیگه ای پیش میره اگر نه کجا در حرف ممنوع نبوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین