پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود ضمن انتقاد از عدم شفاف سازی درباره چگونگی کشته شدن تعدادی از هموطنان در حوادث آبان ماه تاکید کرد که حوادث آبان ماه نباید استخوان لای زخم بماند.

شعار سال:باید ضمن دلجویی از خانواده جان باختگان به افکار عمومی با صراحت، شفافیت و شجاعت درباره چگونگی جان باختن عده‌ای از هموطنانمان اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود ضمن انتقاد از عدم شفاف سازی درباره چگونگی کشته شدن تعدادی از هموطنان در حوادث آبان ماه تاکید کرد که حوادث آبان ماه نباید استخوان لای زخم بماند.

متن این یادداشت به شرح زیر است: در جریان افزایش نرخ بنزین و به تبع آن اعتراضات صورت گرفته به این تصمیم در همان زمان طی نامه‌ای به رئیس محترم مجلس پیشنهاداتی را مطرح کردیم از جمله حضور روسای قوا و مسئولان اقتصادی و امنیتی در جلسه غیرعلنی مجلس برای پاسخ دهی به سوالات نمایندگان مردم که متاسفانه این امر صورت نگرفت و اگر هیات رئیسه شرایط حضور مُسئولان را در جلسه غیرعلنی فراهم می کرد حداقل نمایندگان از پیدا و پنهان اتفاقات صورت گرفته مطلع می‌شدند.

عارف افزوده است: معتقدم حوادث آبان ماه روح و روان جامعه را به شدت آزرده است و باید هرچه سریعتر درباره وقایع صورت گرفته که متاسفانه عده‌ای از هموطنانمان جانشان را از دست دادند، شفاف‌سازی صورت گیرد و حادثه آبان ماه استخوان لای زخم باقی نماند.

نماینده تهران در مجلس در پایان نوشته است: نباید فرصت را از دست داد که بعدها افسوس برخی فرصت‌سوزی‌ها را بخوریم. باید ضمن دلجویی از خانواده جان باختگان به افکار عمومی با صراحت، شفافیت و شجاعت درباره چگونگی جان باختن عده‌ای از هموطنانمان اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب،تاریخ انتشار:27آذر1398،کد خبر: 627272،aftabnews.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
مگر میشه عده ای خسارت ببینن و بعد بگیم فراموش کنن باید از اول برای این موضوع برنامه ریزی میشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین