پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
شرکت تولید و تجهیزات سنگین هپکو با نماد « تپکو » نسبت به اخبار و شایعات منتشر شده در روزهای اخیر با انتشار اطلاعیه‌ای واکنش نشان داد.

شعار سال:این شرکت در اطلاعیه شفاف‌سازی خود که در سامانه کدال منتشر شده است، خطاب به سرپرست مدیریت و نظارت بر ناشران بازار پایه اعلام کرده که با توجه به تصمیم اخذ شده در خصوص پرداخت کمک‌های دولتی، تاکنون این منابع به شرکت واریز نشده است.
ادامه ابهامات در وضعیت هپکو / دولت تعهدات خود را انجام نمی‌دهد

شرکت تولید و تجهیزات سنگین هپکو با نماد « تپکو » نسبت به اخبار و شایعات منتشر شده در روزهای اخیر با انتشار اطلاعیه‌ای واکنش نشان داد.

این شرکت در اطلاعیه شفاف‌سازی خود که در سامانه کدال منتشر شده است، خطاب به سرپرست مدیریت و نظارت بر ناشران بازار پایه اعلام کرده که با توجه به تصمیم اخذ شده در خصوص پرداخت کمک‌های دولتی، تاکنون این منابع به شرکت واریز نشده است.

در تعهدی که دولت به شرکت هپکو داده بود، مقرر شده بود که ۳۵ میلیارد تومان نقدینگی در قالب سرمایه در گردش و ۴۰ میلیارد تومان کمک هزینه بابت نسویه بدهی به بازنشستگان شرکت پرداخت شود.

همچنین دولت متعهد شده بود که شرایط عقد قرارداد ساخت ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با وزارت راه و شهرسازی را فراهم کند.

این شرکت در ادامه تصریح کرده که تاکنون منابع تعهد شده به شرکت پرداخت نشده، ضمن اینکه فروش ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری، اگرچه به موجب صورت جلسات اولیه، مورد تفاهم قرار گرفته است، اما با این حال تحقق آن منوط به تامین و ابلاغ اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه و انعقاد قرارداد و واریز پیش پرداخت به منظور آغاز عملیات است.

« تپکو » در پایان خاطرنشان کرده که «در صورت انعقاد هرگونه قرارداد در راستای موارد مورد اشاره و وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مطابق مفاد ۱۳ دستورالعمل اجرای افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، افشا خواهد شد.»

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز،تاریخ انتشار:30آذر1398،کد خبر:417922،tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
دولت اگر درست مدیریت می کرد و مدیریت بلد بود وضعیت این کارخونه الان نباید این می بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین