پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
«علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل مرکزی هلدینگ هپکو و عضو هیات مدیره این شرکت منصوب و مراسم معارفه وی با حضور مسوولین سازمان تأمین اجتماعی (سهامدار عمده) در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.
شعار سال:بر اساس اخبار رسیده از شرکت هپکو «علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل مرکزی هلدینگ هپکو و عضو هیات مدیره این شرکت منصوب و مراسم معارفه وی با حضور معاون مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی و مدیرکل امور مجامع و شرکت های این سازمان در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.
 
رفیعی طی دوره ای ۱۷ ساله از اواخر دهه ی ۶۰ تا زمان اولین واگذاری هپکو به بخش خصوصی مدیرعامل این شرکت بوده است و از وی به عنوان یکی از مدیران تأثیر گذار و مقبول پرسنل در سال های اوج و شکوفایی هپکو یاد می شود، هپکو در این مدت علاوه بر افزایش نوع و تعداد تولیدات در بسیاری از پروزه های داخلی و بین المللی نقش آفرینی موفقی داشته است.
 
گفتنی است شرکت هپکو اراک و زیر مجموعه های وابسته به آن بعنوان هلدینگ هپکو شناخته می شوند و پیش از این و در حدود یکسال گذشته ابوالفضل روغنی گلپایگانی از سوی سازمان خصوصی سازی به عنوان مدیرعامل دفتر مرکزی هلدینگ هپکو معرفی شده بود که حضورش در این مسوولیت با اما و اگرها و انتقاداتی در رابطه با عدم ثبت امضای وی بعنوان مدیرعامل و رسمیت پیدا نکردن این جایگاه همراه بود، همچنین مدیریت شرکت هپکو اراک طی یکسال گذشته بر عهده جمشید غلامی بوده است.
 
کارگران هپکو اراک طی ماه های اخیر و با توجه به وضعیت نامطلوب این شرکت همواره خواستار تغییر تیم مدیریتی فعلی به علت ناکارآمدی و عدم پاسخگویی بوده اند و حال با توجه به این تغییرات انتظار دارند دولت، سازمان تأمین اجتماعی با استقرار تیم مدیریتی جدید تمام توان خود را برای احیای هپکو و بازگرداندن این واحد تولیدی به روزهای اوج خود به کار گیرند.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری  می متالز    ،تاریخ انتشار:  29 مرداد 1399،کدخبر:  124433،www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Germany
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
چرا رسانه ها خجالت نمی کشن!
تا کی قلم و کاغد فرسایی برای هپکو ؟
خوداین جراید حال شان بدنمی شود این مدیرنیامده می رود ان یکی می اید:


علمحمدرفیعی چه رزومه ای دارد؟
ابولفضل روغنی چه تجارب عملی دارد؟
صادقی چه توانمندی خاص دارد؟
غلامی چه خصوصیات خاصی برای حل مشکل هپکو دارد؟

فقط ..... نیامده مدیرعامل هکو بشه ! اون هم نمی اید! اما این افراد معلوم الحال با کله میان، می خورن به دیوار و برمی گردن .
لطفا دراین لانه فساد را ببندید آقایان مسول دانا ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین