پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۲۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تامین اجتماعی در زمینه کسورات مستمری‌بگیران وزارت جهاد کشاورزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
شعار سال: وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تامین اجتماعی در زمینه کسورات مستمری‌بگیران وزارت جهاد کشاورزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه سازمان تامین اجتماعی
در بخشی از این تفاهم‌نامه که به امضای شاهرخ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و مصطفی سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی رسیده است، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی نسبت به طراحی سامانه‌ای برای درج اطلاعات مستمری بگیران شامل شماره مستمری، شماره بیمه، کد ملی، کد شعبه، تاریخ تولد به انضمام مبلغ اقدام کند و اطلاعات مستمری بگیران توسط وزارت جهاد کشاورزی و حداکثر تا ۱۰ مهرماه در سامانه یاد شده بارگذاری شود.

پرداخت وام کم بهره به مستمری بگیران
گفتنی است، چندی پیش مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، بیان داشت:
بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان صندوق و بانک صادرات ایران منعقد شده، تسهیلات ۳ میلیون تومانی به مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت می‌شود که بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه است و از محل اعتبارات صندوق نزد بانک صادرات، به مستمری بگیران صندوق اختصاص می‌یابد.

علی شیرکانی در ادامه افزود:
با توجه به اینکه صندوق برای نخستین بار نسبت به پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران خود اقدام کرده، اولویت پرداخت تسهیلات در این مرحله با افرادی است که سنوات مستمری بگیری بیشتری دارند.

ویژگی این تسهیلات، پرداخت راحت و بدون ضامن است چرا که روستائیان و عشایر عزیز در اغلب موارد امکان دسترسی به تسهیلات بانکی را به دلیل نداشتن ضامن ندارند، بنابراین فرایند اعطای این تسهیلات به گونه‌ای طراحی شده که پرداخت آن به راحتی و بدون ضامن باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 30 شهریور 1399، کد خبر: 216627،  www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین