پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
اولویت ارزی واردات کمپوت آناناس از گروه چهار اولویت ارزی به گروه دو اولویت ارزی و ارز حاصل از صادرات تغییر یافت تا امکان واردات آن به کشور تسهیل شود.

شعار سال: درحالی که کشور با مشکلات کاهش درآمدهای ارزی مواجه است اولویت ارزی واردات کمپوت آناناس از گروه چهار اولویت ارزی به گروه دو یا همان ارز حاصل از صادرات تغییر یافت تا بدین صورت امکان واردات رسمی این محصول به کشور تسهیل شود.

این تصمیم توسط جلسه مقابله با تهدیدهای تحریم گرفته شده است اما این شرایط و درحالی که انواع میوه در کشور خودمان تولید می‌شود اختصاص ارز با اولویت ارزی گروه دو به این محصول نهایی (کمپوت آناناس) منطقی نیست.

نرخ عمده‌فروشی انواع میوه و تره‌بار اعلام شد/ سیب 8 هزار تومان + جدول

قیمت گوجه‌فرنگی به 4 هزار تومان کاهش یافت + نرخ انواع میوه

بنابراین گزارش سعید عباسپور رئیس دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به پناهی معاون ارزی بانک مرکزی نوشت: وفق بند (4) سی و هشتمین جلسه مقابله با تهدیدهای تحریم مورخ 98/9/10 به استحضار می‌رساند گروه کالایی کمپوت آناناس در ظروفی که کمتر از 10 کیلوگرم گنجایش داشته باشد با ردیف تعرفه 2008290 از گروه چهار (اولویت ارزی) به گروه دو (ارز حاصل از صادرات) و با اولویت ارزی 27 تغییر یافت. خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات لازم به‌عمل آید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 2 دی 98، کد مطلب: 2165848: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین