پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۲۵۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت با اشاره به گرانفروشی مرغ در برخی مراکز عرضه در سطح شهر تهران گفت: هرگونه افزایش قیمت مرغ بدون تأیید سازمان حمایت فاقد وجاهت قانونی است.

شعارسال: سید داوود موسوی گفت: نظر به اینکه براساس مفاد مصوبه شماره 48021 مورخ 1394.4.16 ستاد هدفمندسازی یارانه مرغ از جمله کالاهای اولویت اول است و حسب مفاد ابلاغیه مذکور هرگونه تغییر افزایشی قیمت این کالا منوط در مراحل قانونی و دریافت مصوبه از کارگروه تنظیم بازار است.

عضو هیأت مدیره و معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت بیان داشت: هرگونه اظهارنظر اشخاص حقیقی و حقوقی مبنی بر اعلام قیمت برای این کالا بدون طی روند ذکر شده بدون وجاهت قانونی است.

موسوی افزود: بازرسان اتاق‌های اصناف در سطح عرضه با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با گرانفروشی برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: هموطنان از طریق سامانه 124 می‌توانند موارد تخلف و گرانفروشی را برای رسیدگی اطلاع دهند.

براساس این گزارش: با توجه به نوسانات گاه و بی‌گاه قیمت مرغ، هفته گذشته قیمت این محصول مصرفی در برخی فروشگاه‌های سطح شهر تهران به 8500 تومان رسید اما امروز قیمت آن مجدد کاهش یافته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 23 مرداد 1395، کدمطلب: 13950523000516 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین