پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۹۱۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
عبدالكريم حسين زاده نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به تصمیم گیری سران سه قوه در شورای هماهنگی عالي قوا نسبت به اصلاح قیمت سوخت ادامه داد: حالا که سران قوا شکل گرفته است و در مورد برخی موارد به جای مجلس تصمیم می‌گیرند در مورد دو لایحه FATF و CFT نیز تصمیم گیری کنند.

شعار سال:در شوراي عالي هماهنگي قوا با توجه به موافقت قبلی آقایان روحانی و لاریجانی به راحتي مي‌شود در رابطه با FATF و CFT هم تصميم‌سازي شود.

عبدالكريم حسين زاده نماینده مجلس در مورد بلاتكليفي لوايح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من اعتقاد دارم که باید در مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد مصوباتی که مجلس بر آنها اصرار داشته است تصمیم سازی شود و به جای بردن این مصوبات در مسیر قانون گذاری جدید آقایان نظر جمعی خودشان را نسبت به رد و تایید این لوایح ارائه دهند.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به تصمیم گیری سران سه قوه در شورای هماهنگی عالي قوا نسبت به اصلاح قیمت سوخت ادامه داد: حالا که سران قوا شکل گرفته است و در مورد برخی موارد به جای مجلس تصمیم می‌گیرند در مورد این دو لایحه نیز تصمیم گیری کنند. الان دو خوانش در مورد این دو لایحه وجود دارد برخی می گویند تصویب این لوایح تهدید منافع ملی است و برخی نیز می گویند عدم تصویب آنها منافع ملی را به خطر می اندازد.

نماینده نقده و اشنویه(آذربایجان غربی) افزود: ما در مجلس اين دو لايحه را تصويب كرديم و بر مصوبه خود نيز بعد از ايرادات شوراي نگهبان اصرار كرديم و به مجمع تشخيص مصلحت رفت و الان اعتقاد دارم كه بايد سران قوا در يك جلسه فوق العاده نسبت به آن تصميم گيري كنند.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: آقاي روحاني كه خودش لوايح را به مجلس ارائه داد و آقاي لاريجاني نيز آنها را مصوب كرد با این حساب از سه نَفَر رئيس قوه دونفر كاملا موافق هستند، نظر آقاي رئيسي را نيز به صورت شفاف نمي دانيم. اين موضوع بايد به شوراي عالي هماهنگي قوا برود در آنجا بحث و بررسي ها انجام شود و سپس تصميم گيري کنند.

وي خاطر نشان كرد: آقاي روحاني كه لايحه خودش را دور نمي زند و يا آقاي لاريجاني كه مصوبه خودش را دور نمي زند، پس دو نفر با اين لوايح موافق هستند و با توجه به اين وضعيت به راحتي مي شود در رابطه با اين لوايح در شوراي عالي هماهنگي قوا تصميم گيري شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران،تاریخ انتشار:4دی1398،کد خبر:705249،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین