پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۹۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
احمدرضا دالوند مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور گفت: با هماهنگی و مشارکت بنیادمسکن انقلاب اسلامی واحدهای مددجویان روستاهای زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در حال بازسازی است و دهه فجر امسال ۴۵ واحد روستای ورنکش تحویل داده می‌شود.

شعار سال: مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور گفت: با هماهنگی و مشارکت بنیادمسکن انقلاب اسلامی واحدهای مددجویان روستاهای زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در حال بازسازی است و دهه فجر امسال ۴۵ واحد روستای ورنکش تحویل داده می‌شود.

احمدرضا دالوند روز چهارشنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات مربوط به بازسازی منازل مددجویان این مناطق گفت: با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صدور پروانه ساخت برای مددجویان، قراردادی با پیمانکاران منعقد شده و مصالح ساختمانی در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور افزود: برای هر واحد مسکن مددجویی ۴۰ میلیون تومان وام بازسازی، ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵ تومان وام معیشتی تعلق می گیرد و طی توافق با بنیاد مسکن، ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز از سوی این نهاد به مددجویان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: مددجویان آسیب دیده در زلزله اخیر از مساعدت های خیران جهت احداث یا تکمیل واحدهای احداثی نیز بهره مند خواهند شد.

در زلزله ۱۷ آبان آذربایجان شرقی با کانون ترک میانه ۵ تن جان باختند و بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در سراب و میانه بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دید .

حدود یک هزار خانوار از آسیب دیدگان این زلزله تحت پوشش کمیته امداد بودند که از این تعداد واحدهای مسکونی ۵۷۵ خانوار ۱۰۰ درصد تخریب‌شده و نیاز به احداث ساختمان دارند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:4دی1398،کد خبر:83607588،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
مددجویان آسیب دیده در زلزله اخیر از مساعدت های خیران جهت احداث یا تکمیل واحدهای احداثی نیز بهره مند خواهند شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
مددجویان آسیب دیده در زلزله اخیر از مساعدت های خیران جهت احداث یا تکمیل واحدهای احداثی نیز بهره مند خواهند شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین