پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: به زودی عملیات اجرایی نیروگاه ۵۵۰ مگاواتی در استان ایلام آغاز می شود.

شعار سال:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: به زودی عملیات اجرایی نیروگاه ۵۵۰ مگاواتی در استان ایلام آغاز می شود.

حیدر نعمتی روز پنجشنبه در نشست شورای مشورتی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور معاونین سیاسی و امنیتی، امور عمرانی و منابع انسانی استاندار ایلام برگزار شد، اظهار داشت: طرح پل معلق تنگه کافرین در شهرستان بدره در دست اجراست و در مناطقی دیگر نیز چنین پروژه‌هایی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه انرژی خورشیدی، نیروگاه سیکل ترکیبی به عنوان یک سیاست در دستور کار قرار گرفته و از آنها حمایت می‌شود.

به گفته نعمتی، در حوزه نیروگاه برق نیز ۵۵۰ مگاوات با اعتبار ۳۰۰ میلیون یورو در حال اجرا است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مجوز زیست محیطی طرح‌ها با محوریت دستگاه‌های مسئول با سخت گیری های خوبی در حال اجراست و سیلوسازی که اخیراً در استان باب شده نیز نوساز هستند و نیازی به بازسازی و تعمیر ندارند.

نعمتی در خصوص صادرات دام‌های استان نیز افزود: دام‌ها به صورت لاشه و با استفاده از ظرفیت کشتارگاه‌های استان صورت می‌گیرد و صدور دام زنده به مقصد کشتارگاه‌های سایر استان‌ها نیز امکان پذیر است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:5دی1398،کد خبر:4808344،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین