پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ارتش را سدی محکم در مقابل نفوذ و تهاجم نظامی دشمن و کوتاه کننده دست دشمنان از انجام عملیات موفق نظامی در ایران و صلابت قدرت‌های نظامی را برخاسته از اسلام دانست.

شعارسال: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر شنبه در دیدار با فرمانده نیروی زمینی ارتش که در دفتر امام‌جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امیر جهانشاهی و امیر آذریان مصادیق عینی فرماندهان متدین ارتش در مشهد هستند که هرگاه زیارتشان می‌کنیم معنای واقعی سرباز امام زمان(عج) با یک بینش والای حزب‌اللهی، ایثارگری و دیانت برای ما تداعی می‌شود.

وی با بیان اینکه فرماندهان ارتش به‌ تمام‌ معنا مظهر اتم و اکمل مکتبی و ایثارگر هستند، افزود: در جریان فتنه 88 که فتنه‌ای فراگیر بود و افرادی در اقشار مختلف به این فتنه آلوده بودند، در همه افسران ارتش در مشهد حتی کوچک‌ترین وابسته فامیلی آن‌ها فردی وابسته به فتنه وجود نداشت و من این مطلب را در چند سخنرانی اعلام کردم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تهذیب و پاکی ارتش را آن‌قدر زیاد دانست که حتی این پاکی و مهذب بودن در عائله و خانواده ارتشی‌ها در یک بحران سیاسی مقابل نظام مشاهده شد.

علم‌الهدی تصریح کرد: این ثمره لطف خدا و اخلاص امام و خدایی بودن و عبد صالح بودن امام است که روزی به نگهداری و حفظ ارتش همت گماردند که صبغه ارتش در برابر بینش مردم چیز دیگری بود و در مدت کوتاهی این ارتش از دل مردم و نظام به وجود آمد.

وی با بیان اینکه وجود ارتش سبب شده است دست دشمنان از انجام عملیات موفق نظامی در ایران کوتاه شود، افزود: ارتش سد سکندری غیرقابل نفوذ مقابل دشمن است و دشمنان هم از نظر نفوذ و هم از بعد تهاجم نظامی مأیوس‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ممکن است خود ارتشی‌ها این مساله را کمتر درک کنند که ایران در دریای پر از خوف و خطر و ناامنی و هلاکتی که همه‌جا را گرفتار کرده، جزیره‌ای امن است و نگاه همه در این جزیره امن به پاسدار این امنیت و نیروهای نظامی و ارتش است.

علم‌الهدی با بیان اینکه فضای مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی کشور سالم نیست و بخشی از این فضا دست دشمنان است، گفت: دوستان هم متأسفانه در فضای اطلاع‌رسانی و خبری کشور می‌ترسند واقعیت را بگویند و حاضر نمی‌شوند این حرف‌ها را به زبان بیاورند.

وی با اشاره به اظهارات اخیر برژینسکی، مشاور باسابقه کاخ سفید که گفته است «رئیس‌جمهور آمریکا و فرانسه و صدراعظم آلمان و نخست‌وزیر انگلیس پشت سر هم بایستند و از مسؤولان ایران وقت بگیرند تا بفهمند مسؤولان ایران در دریای طوفانی منطقه چگونه توانسته‌اند ایران را جزیره امن نگه دارند» افزود: این حرفی که مشاور امنیتی آمریکا که کل قدرت امنیتی دنیا را رصد می‌کند حرف بزرگی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی صلابت قدرت‌های نظامی ایران که برخاسته از اسلام است را علت این اظهارات دانست و تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام فرمودند «هر کس برای خدا باشد، خدا هم برای اوست» اگر خدا برای ما و کسانی باشد که با ایثارگری و اخلاص در عرصه نظام فداکاری می‌کنند، کبریایی خدا چنان صلابتی به نیروهای ما می‌دهد که دشمن با دیدن این صلابت مثل سگ از دور پارس می‌کند و جرات نزدیک شدن به ما را ندارد.

علم‌الهدی فهم این صلابت را نتیجه اخلاص و ایثاری نیروهای ارتش دانست و گفت: ما به شما و اینکه محور اقتدار نظام ما به جریان دینی و خالصانه خدا پسند و مورد رضای حق گره‌خورده افتخار می‌کنیم و این نعمت بزرگ پروردگار است که در کنار نعمت بزرگ انقلاب قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: افتخار می‌کنیم در زمانی به سربازی امام زمان(عج) مشغولیم که ارتش محور اقتدار نظام ماست و امیدواریم خداوند این نعمت را برای ما حفظ کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23مرداد1395، کدخبر: 13950523000945: www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین