پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور سردار سلیمانی در عراق به دستور ترامپ انجام شده است.

شعار سال  : وزارت دفاع آمریکا بامداد جمعه در بیانیه‌ای نوشت: براساس دستور رئیس جمهوری [دونالد ترامپ] ارتش ایالات متحده اقدامی دفاعی قاطعی برای حفاظت از نیروهای آمریکایی در خارج با کشتن قاسم سلیمانی رئیس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از سوی ایالات متحده به عنوان سازمان تروریستی خارجی شناسایی شده، انجام داد.

پنتاگون در ادامه این بیانیه در ادعایی بی‌اساس گفته سردار سلیمانی در حال طراحی برنامه‌هایی برای حمله به دیپلمات‌ها و نیروهای آمریکا در عراق و سراسر منطقه بود.

وزارت دفاع آمریکا در بخش دیگری از این بیانیه، از اعتراضات ضد آمریکایی مقابل سفارت امریکا در عراق به عنوان «حمله به سفارت امریکا» یاد کرده و مدعی شده این اقدام به دستور سردار سلیمانی صادر شده است.

در پایان این بیانیه آمده است: «هدف از این حمله جلوگیری از برنامه‌های آتی ایران برای حمله بود. ایالات متحده همه اقدامات لازم را برای حراست از مردم و منافعمان در سراسر جهان انجام خواهد داد.»

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و ارگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار 13 دی 98  ، کد خبر  :463988 ، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
منتظر سخت ترین انتقام ها باید باشن باید برای تمام سربازهاشون تابوت سفارش بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین