پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران، گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی در وجدان ملت‌های جبهه مقاومت زنده خواهد ماند.

شعار سال:سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران، گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی در وجدان ملت‌های جبهه مقاومت زنده خواهد ماند.

عدنان حسن محمود تاکید کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش که تجسم عینی ارزش‌های فداکاری، دلیری، کرامت و دفاع از حق و حاکمیت و تقویت مقاومت و پایداری در برابر تمامی رویکردهای تجاوز و سلطه‌گری هستند، در وجدان ملت‌های جبهه مقاومت زنده خواهد ماند.

سفیر سوریه تاکید کرد: تاریخ صفحات روشنی از نقش مهم سپهبد شهید سلیمانی در شکست تروریسم تکفیری و نقش بر آب ساختن طرح‌های حامیان آن کشورهای عربی و ایالات متحده آمریکا ، ثبت خواهد کرد.

وی افزود: رهبری، دولت و ملت سوریه با ابراز مراتب همدردی و تسلیت عمیق، خود را در این مصیبت بزرگ شریک ایران می‌داند و این شهادت را که موجب افتخار و عزت است ، تبریک و تهنیت می‌گوید.

عدنان محمود خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در تمامی مراحل جنگ تروریستی علیه سوریه در رویارویی با تشکیلات تروریستی تکفیری که از سوی آمریکا ، غرب و ابزارهای آنان در منطقه حمایت می‌شوند، در میدان های جنگ در کنار ارتش عربی سوریه بوده و در این پیروزی‌ها شریک است .

حسن محمود ادامه داد: این جنایت ددمنشانه که دولت آمریکا با هدف قراردادن سپهبد سلیمانی و هم‌رزمان وی مرتکب شد، تجسم عینی رویکرد جنایت‌آمیز وخون‌بار ایالات متحده آمریکا علیه کشورها و ملت‌هایی که از کرامت و حاکمیت خود دفاع می‌کند، است.

وی تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی، دستاوردهای راهبردی جبهه مقاومت در مرحله آتی تا نابودی کامل تروریسم و پایان دادن به حضور غیرقانونی و غیر شرعی نیروهای اشغالگر خارجی در منطقه و تقویت اراده ملت‌ها در پایبندی به اصول حاکمیت ملی، استقلال را تحکیم خواهد بخشید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:14دی1398،کد خبر:98101410858،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
قاسم سلیمانی های دیگری هستن که آماده به خدمت برای امنیت کشورند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین